Skocz do zawartości

[Tłumaczenie] Niemiecki

yeti1232

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Czy jest mi ktoś w stanie pomóc przetłumaczyć tekst z Niemieckiego na Polski?

oto tekst:

Hallo, biete hier meinen Polar CS600X + Zubehör siehe Bild.

Habe Ihn selbst Gebraucht gekauft und musste leider feststellen das er doch zu umfangreich für mich ist.

Er funktioniert tadellos. War von mir nicht verbaut worden.

Wegen den Daten des Gerätes bitte einfach mal Googlen.

Inkl. Polar ProTrainer 5 Software

Privatverkauf daher keine Garantie oder Rücknahme.

Trainings-Funktionen:

Drahtlose, EKG-genaue Messung der Herzfrequenz

Napisano

Oferuję Polara plus osprzęt do niego - widoczne na zdjęciu; kupiłem jako używany i stwierdziłem że jednak jest dla mnie zbyt rozbudowany. Działa bez zastrzeżeń, Jeśli chodzi o parametry - proszę sprawdzićw internecie. Zawiera oprogramowanie ProTrainer. Oferta prywatna, w związku z tym bez gwarancji i zwrotów. Funkcje treningowe; bezprzewodowy pomiar pulsu o dokładności EKG.

Napisano

Gebraucht: Artikel wurde bereits benutzt. Ein Artikel mit Abnutzungsspuren, aber in gutem Zustand und vollkommen funktionsfähig. Bei dem Artikel handelt es sich unter Umständen um ein Vorführmodell oder um einen Artikel, der an den Verkäufer nach Gebrauch zurückgegeben wurde. Weitere Einzelheiten, z. B. genaue Beschreibung etwaiger Fehler oder Mängel im Angebot des Verkäufers. jeszcze poporsiłbym o ten fragment. Dziękuje i pozdrawiam.

Napisano

Gebraucht: Artikel wurde bereits benutzt. Ein Artikel mit Abnutzungsspuren, aber in gutem Zustand und vollkommen funktionsfähig. Bei dem Artikel handelt es sich unter Umständen um ein Vorführmodell oder um einen Artikel, der an den Verkäufer nach Gebrauch zurückgegeben wurde. Weitere Einzelheiten, z. B. genaue Beschreibung etwaiger Fehler oder Mängel im Angebot des Verkäufers. jeszcze poporsiłbym o ten fragment. Dziękuje i pozdrawiam.

Używany: artykuł był używany, Artykuł ze śladami użycia, ale w dobrym stanie i całkowicie sprawny. W przypadku tego artykułu chodzi o model poprzedniej generacji albo o artykuł który po użyciu został zwrócony sprzedawcy. Dalsze szczegóły np dokładny opis wszelkich błędów/wad i braków w ofercie sprzedawcy.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...