Skocz do zawartości

[do 2100 zł] cube analog v brake czy kross level a5


caruzzo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Który z rowerków lepiej wybrać w tym przedziale cenowym. Ważę 85 kg i 185 cm wzrosru. W większości będę jeżdził po mieście oraz leśnych ścieżkach ale chciałbym mieć jakiś mały zapas mocy wrazie bardziej wymagającego wypadu np. w góry. pozdrawiam Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych dwóch lepszy będzie kross, najlepiej model 2012 z hamulcami shimano. W tarczówki warto zainwestować, ponieważ docenisz je nawet podczas jazdy po lesie. Większa wydajność hamowania, dłuższa żywotność klocków i brak problemów w deszczu, czy błocie, gdzie v breke pełnią jedynie funkcię dekoracyjną ;).Cube w niższych modelach, ma dość krótkie ramy, co dla mnie, nawet przy rekreacyjnej jeździe jest lekko mówiąc upierdliwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. dziękuję bardzo za interesowanie się moim tematem. tak ten kross jest z 2012r. Posiada tarczówki shimano, aczkolwiek wiele czytałem o tym iż w tej cenie to lepiej wziąć V bo hamulce tarczowe to nie są dobraj jakości. Dobre tarcze zaczynają się w roweruch dużo droższych niż zakłada mój budżet.stąd też mój dylemat co do wyboru ponieważ pewnie już nie zmienię roweru a co do modyfikacji to także kaska na to mi nie pozwoli. w związku z tym chciałbym wybrać coś co posłuży mi kilka ładnych lat bez wkłady finansowego. pozdrawiam robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma się co bać tarczówek ;) Sam od wiosny jestem posiadaczem shimano m445, zrobiłem na nich ponad 3000 km (głównie lasy + 3 maratony) i póki co są to hamulce kompletnie bezobsługowe. Nie ma mowy o zapowietrzaniu, wyciekach czy innych tego typu rzeczach. Ponadto tarczówki biją na głowę fałki pod względem modulacji i mocy, zarówno w deszczu, jak i suchych warunkach. Opinie o słabej jakości tanich tarczówek pochodzą pewnie sprzed paru ładnych lat, kiedy to nawet droższe modele mialy sporo problemów (były niedopracowane) lub tyczą się tanich hamulców mechanicznych, w których co prawda nie zdarzały się awarie trudne do naprawienia, ale ich skuteczność nawet przy użyciu dużej siły była mizerna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...