mer Napisano 16 Listopada 2012 Napisano 16 Listopada 2012 Witam. Szukam roweru do amatorskiej jazdy. Przewaga asfaltu, ale tez troche laki, pagorki. wybieram pomiedzy ponizszymi. Z gory wielki dzieki za opinie. Kross Hexagon X9 1.699 zł Rama Performance Alu Kolory Biało-czerwony Rozmiar XS, S, M, L, XL Widelec Suntour XCT V4 MLO (skok 100mm, blokada) Tylny amortyzator Ilość biegów 27 Przerzutka przód Shimano Acera M390 Przerzutka tył Shimano Deore M591 Hamulec przód Shimano Disc M446 (hydrauliczny, tarcza 160mm) Hamulec tył Shimano Disc M446 (hydrauliczny, tarcza 160mm) Dźwignie hamulca Shimano Disc M445 Manetki Shimano Acera M390, 9 biegów Korby SR Suntour CW12-XCR-T414-BD 44/32/22T Suport Alfred Thun Łańcuch KMC Z99 Kaseta / Wolnobieg Shimano HG20-9 11-32T Piasta przód Joy Tech D142DSE 36H Piasta tył Joy Tech D041DSE 36H Opony Impac Trailpac 26"x2.1" (z białym paskiem) Obręcze KROSS Disc (Aluminiowe, podwójna ściankal) Kierownica KROSS (Aluminiowa, niski wznios, 600mm, 31,8mm) Wspornik kierownicy KROSS (Aluminiowy, ahead, 31,8mm) Wspornik siodła KROSS (Aluminiowy, 27,2mm) Stery Neco H172 Siodło Selle Royal Mach RVS 8549 Chwyty KROSS Pedały Aluminium/Nylon Waga 14,35 kg (bez pedałów) KROSS LEVEL A4 2012 1.869 zł RAMA: Aluminium Lite Kolor: biało-czerwony ROZMIAR: S, M, L WIDELEC: Suntour XCM V3 RL (skok 100mm, zdalna blokada) ILOŚĆ BIEGÓW: 27 PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano Alivio M431 PRZERZUTKA TYŁ: Shimano Deore M591 HAMULEC PRZÓD: Shimano Disc M446 (hydrauliczny, tarcza 160mm) HAMULEC TYŁ: Shimano Disc M446 (hydrauliczny, tarcza 160mm) DŹWIGNIA HAMULCA: Shimano Disc M445 MANETKI: Shimano Alivio M430, 9 biegów KORBY: Shimano Alivio M430 Octalink 44/32/22T SUPORT: Shimano Alivio BB-ES25 Octalink ŁAŃCUCH: Shimano HG53 KASETA: Shimano Alivio HG30-9 11-34T PIASTA PRZÓD: Joy Tech D142DSE 36H PIASTA TYŁ: Joy Tech D142DSE 36H OPONY: Schwalbe Rapid Rob PP 26"x2.1" OBRĘCZE: KROSS Disc (Aluminiowe, podwójna ścianka) KIEROWNICA: KROSS Sport Components (Aluminiowa, niski wznios, 31,8mm) WSPORNIK KIEROWNICY: KROSS Sport Components (Aluminiowy, ahead, 31,8mm) WSPORNIK SIODŁA: KROSS Sport Components (Aluminiowy, 27,2mm) STERY: VP A41AC półzintegrowane SIODŁO: Selle Royal Seta Custom CHWYTY: KROSS PEDAŁY: aluminiowo-plastikowe WAGA: 14,30 kg w rozmiarze M (bez pedałów KROSS LEVEL A2 2013 1.799 zł (plus 10% w gratisach) RAMA: Aluminium Lite KOLOR: Grafitowo czarny matt, czarno biały ROZMIAR RAMY: S, M, L, XL WIDELEC: SR Suntour XCM RL (skok 100mm, zdalna blokada) ILOŚĆ BIEGÓW: 24 PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano ALTUS M310 PRZERZUTKA TYŁ: Shimano ALIVIO M430 HAMULEC PRZÓD / TYŁ: Tektro V-brake DŹWIGNIE HAMULCA: Tektro MANETKI: Shimano ALIVIO M410 8 biegów KORBY: Shimano ALTUS M311 Octalink 42/32/22 SUPORT: Shimano ALIVIO BB-ES25 Octalink ŁAŃCUCH: Shimano HG40 KASETA: Shimano ALTUS HG-31 11-32T PIASTA PRZÓD: Joy Tech 751DSE 36H PIASTA TYŁ: Joy Tech 802DSE 36H OPONY: Schwalbe Rapid Rob PP 26x2,1 OBRĘCZE: KROSS V-brake (aluminiowe, wzmacniane, dwuścienne) KIEROWNICA: KROSS Sport Components (aluminiowa, 660mm, 31,8) WSPORNIK KIEROWNICY: KROSS Sport Components (aluminiowy, wznios, 31,8) WSPORNIK SIODŁA: KROSS Sport Components (aluminiowy 27,2) STERY: VP A41AC pół zintegrowane CHWYTY: Herrmans Diamond SIODŁO: Selle Royal Seta Custom PEDAŁY: aluminiowo plastikowe WAGA: 13,82 kg
kontooo2 Napisano 16 Listopada 2012 Napisano 16 Listopada 2012 Wydaje mi się ze możesz sobie odpuścić hamulce tarczowe w tym przedziale cenowym oraz ze względu na trasy jakie zamierasz pokonywać
PrzemkoVonLezajsk Napisano 16 Listopada 2012 Napisano 16 Listopada 2012 A która geometria ci bardziej leży ??? Krótka z Hexagona czy dłuższa z Levela ? Nie masz możliwości wypróbować tych rowerów ?? (znajomi ?? ) I jeszcze jedno Czy nie lepiej poszukać A2 z 2012 w jakiejś promocji czy wyprzedaży ?? model na 2013 poza kolorystką nie różni się osprzętem
mer Napisano 16 Listopada 2012 Autor Napisano 16 Listopada 2012 Wydaje mi się ze możesz sobie odpuścić hamulce tarczowe w tym przedziale cenowym oraz ze względu na trasy jakie zamierasz pokonywać wlasciwie to wcale nie zalezy mi na hamulcach tarczowych. Wolalbym miec porzadne v niz slabe tarczowe. Zdaje sobie sprawe z ograniczen narzuconych przez limit kwotowy (i w pelni to akceptuje, bo, jak wspomnialem, jestem amatorem i tak tez bede jezdzil- amatorsko). Pytanie czy w powyzszych rowerach hamulce tarczowe sa na tyle slabej jakosci, ze jest sens z tych rowerów rezygnowac?
PrzemkoVonLezajsk Napisano 16 Listopada 2012 Napisano 16 Listopada 2012 Te Hydrauliki Słabe nie są... sam takie mam, ale rewelacji nie ma, to podstawowe hydrauliki Shimano Jedyną zaletą w/w rowerków z hydraulikami jest to ... że w przyszłości możesz wymienić je na lepsze (ale to kosztuje i to nie mało) bez konieczności zmiany piast i prawdopodobnie szprych Nie mogę się wypowiedzieć odnośnie V-braków. Nie mam ich (do 29" V-brake to za mało) Ale jeżeli miałbym kupować nasŧepny rower to zapewne poświęcił bym hydrauliki na rzecz innego lepszego osprzętu. No ale.... po co ci na asfalcie hydrauliki ?? Moim zdaniem do "zabawy" w MTB wystarczą V-brake i lepsze klocki (2 lub 3 składnikowe ) Rower lżejszy, prostszy w obsłudze, tańszy w eksploatacji. Jedynie pamiętaj o wycentrowanych kołach
mipli Napisano 17 Listopada 2012 Napisano 17 Listopada 2012 Polecam Krossa Level A5 z 2012 roku, sam nim jeżdżę i nie narzekam, są teraz wyprzedaże więc na pewno znajdziesz za 2000 zł
mer Napisano 17 Listopada 2012 Autor Napisano 17 Listopada 2012 bardzo dziękuję za Wasze komentarze. Cały czas sie zastanawiam. Rozważam również poniższy model. Jakieś opinie? Kellys Quartz Red 2012 1949.00 zł (plus jakiś drobny asortyment) • rama: KELLYS Alutec Lite 6061 - RRC Geometry (Race Ready Concept) • rozmiary ram: 445mm (17.5") / 495mm (19.5") / 545mm (21.5") • widelec: SR SUNTOUR XCR RL, 100mm, coil / Remote Speed Lockout • stery: KLS Expert integrated • suport: VP cartridge (126mm) • korby: SHIMANO Acera (12) M391 (44x32x22) • manetki: SHIMANO Alivio SL-M430 Rapidfire Plus • przerzutka przód: SHIMANO Alivio M431 (34.9mm) • przerzutka tył: SHIMANO Deore M591 • ilość biegów: 27 • kaseta: SHIMANO (12) CS-HG20-9 (11-34) • łańcuch: KMC Z99 (108 links) • hamulce: TEKTRO • dżwignie hamulcowe: TEKTRO • linki hamulcowe: Driving Force SCS (SlickCableSystem) • piasty: alloy / SHIMANO RM30 (32 holes) • szprychy: stainless steel • obręcze: KLS Draft 559x19 (32 holes) • opony: SCHWALBE Rapid Rob 54-559 (26x2.10) • wspornik kierownicy: KLS Expert (diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 7°) • kierownica: KLS Expert RiseBar (31.8mm) • chwyty: KELLYS Codex 2Density • sztyca: KLS Expert (diam 30.4mm) • siodło: SELLE ROYAL Mach • pedały: KLS Master - alloy • waga kg: 13,40 (445mm)
Terrqge Napisano 17 Listopada 2012 Napisano 17 Listopada 2012 Ten kellys jest bardzo fajny pod warunkiem, że znajdziesz go w dobrym rozmiarze ramy. Poszukaj jeszcze Kellys Oxygen 2011 (za bodajże 1850zł masz rower o osprzęcie levela a2, ale z amortyzatorem bijącym na głowe wszystkie te xcmy, xcry i inne marne sprężynki).
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.