Skocz do zawartości

[~2000zł] Jakie nowe czesci/rower do DH na poczatek?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam cieplo i serdecznie!

Sprawa stoi nastepujaca - posiadam rower Horizon Skaven http://www.maver.com...1&st=65&nrr=244 (ma za soba duuuuuuzo kilometrow) i przymierzam sie do kupna nowego, kierujac sie bardziej w strone DH. Pokazalem rower powyzej aby zapytac, czy ma sens i zastosowanie uzycie w nowej maszynie niektorych czesci ze starego (np. aluminiowa rama czy chocby te duze, metalowe pedaly).

Podsumowywujac:

"Nowy" rower do zabaw bardziej zjazdowych (nie chodzi mi o korzenie i spadek 1%, ale oczywiscie jestem wciaz nowicjuszem) z wyk. (o ile to mozliwe) czesci starych.

 

Jam:

180cm+ (jeszcze rosne [185cm ma moj starszy brat]

80kg

 

Pozdro i czekam na wszelkie pomoce, jestem calkowicie zielony w kwestji zjazdowek : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej sprzedać ten cały i kupić całą, gotową używkę.

 

Jeśli na siłę byś chciał tego rozkładać, to przerzutki tylko chyba się nadają, ewentualnie przedni hamulec (na początek, później też do wymiany).

 

Co na pewno do wymiany to:

Amor, rama, pedały

 

Koła na początek mogą zostać, ale się pogną prędzej czy później.

 

Co do używek to tu parę do wyboru, jest kilka do 2 tysi fajnych hardtaili:

http://allegro.pl/listing.php/search?category=16420&change_view=1&order=p&string=dh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można by przełożyć tez stery, mostek, kierownice, może by się udało sztyce i siodełko, może suport podejdzie z korbami.

@TrzecieKolo czemu pedały, ja tam od roku na gorszych zjeżdżam.

 

a koła nie koniecznie będą pasować, musiał byś szukać takiej ramy i amora żeby nie były na sztywną oś.

To lepiej już doinwestować te 300zł na używane koła do DH na ośkę.

 

hamulce używane hydrauliczne za 250 da się wyhaczyć na allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TrzecieKolo czemu pedały, ja tam od roku na gorszych zjeżdżam.