Skocz do zawartości

[2000] Cross

rower78

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej

Prośba o pomoc w wyborze roweru. Potrzebuję czegoś, co pozwoli na poruszanie się po mieście (75%, dojazdy do pracy i rekreacja), a zarazem nada się do wywiezienia za miasto i rekreację w terenie (ale bez jakichś górskich hardcorów). Stąd decyzja o rowerze crossowym.

Kasa: właściwie bez limitu, ale uznaję że rower nie jest rzeczą, za którą warto płacić więcej niż 1000, maks. 2000 zł ;) Z wielu powodów, także takiego, żebym nie musiał go przesadnie pilnować na mieście. Z drugiej strony, za komfort i lepsze parametry jestem w stanie dopłacić.

Waga: znaczący dla mnie parametr, do tej pory jeździłem na Meridzie Kalahari 500 (2006), fajnie byłoby mieć coś lżejszego.

Parametry: (moje:) wzrost 173, waga: 75. (roweru:) nie znam się, jak najlepsze ;) Czy są crossy 27-biegowe? Powinien mieć możliwość montażu bagażnika itp.

Będę wdzięczny za rady. Na razie wypatrzyłem:

MERIDA CROSSWAY 10-V 2012 ROWER MERIDA CROSSWAY 10-V 2012r. OKAZJA!! (2629633542) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. 1149 zł

Lazaro Senatore V4 - polecany na tym forum, pierwsze słyszę, więc zaufanie ograniczone.

Coś z tego brać? Może coś innego?

Fajnie byłoby móc odebrać rower osobiście w Warszawie. Kupuję na firmę, więc tylko nówka z fVAT.

Z góry dziękuję za pomoc!

Napisano

Jak masz słabość do Meridy to najlepiej przejdź się do najbliższego salonu. Najlepiej się na miejscu dopytać czy mają pasujący bagażnik.

Rowery crossowe z 27 przełożeniami są jak najbardziej dostępne na rynku, ale raczej w zakresie budżetowym 2000+. W zakresie 1000-2000 możesz liczyć na napęd 3x8 klasy Acera/Alivo (ale wtedy droższy model 40-V). Teraz jest dobry okres (koniec sezonu), może ci się uda wysępić jakieś zniżki.

Napisano