wojtaszek Napisano 18 Września 2012 Napisano 18 Września 2012 W FAQ jest opis regulacji na zasadzie kręcenia korbą do tyłu (?!) Rzeczywiście da sie tak? Mi się nie udaje zmieniać biegów w taki sposób. Czy konieczny taki stojak do trzymania tylnego koła w powietrzu? Bo obrócenie do góry nogami chyba nie zda egzaminu.
Jaca911 Napisano 18 Września 2012 Napisano 18 Września 2012 ja reguluję na ziemi z grubsza podnosząc koło podczas kręcenia korba, a dokładnie podczas jazdy
trupek Napisano 18 Września 2012 Napisano 18 Września 2012 Do góry nogami też nie ma problemu (tzn. siodełkiem i kierownicą skierowanymi do ziemi) ,a pedałami kręcisz w odpowiednim kierunku (tak żeby kręcąc korbą wprawić koło w ruch).
K0ras Napisano 18 Września 2012 Napisano 18 Września 2012 Osobiście preferuje ustawienie przerzutki bez łańcucha, a potem dostrajanie w czasie jazdy.
tobo Napisano 18 Września 2012 Napisano 18 Września 2012 Wstępnie - pozycjonowanie pod najmniejszą i największą koronką, do tego naciąg linki do - mniej więcej - trafiania "pod" koronkę.
wojtaszek Napisano 18 Września 2012 Autor Napisano 18 Września 2012 Ok ale wróćmy do sedna, jak wykonać to w taki sposób jak opisany w FAQ?
Jaca911 Napisano 19 Września 2012 Napisano 19 Września 2012 kręcąc korba do tylu możesz tylko sprawdzić czy wózek łańcuch i koronka są w linii. Jak są a napęd nie hałasuje to w 99% będzie dobrze działać.
K0ras Napisano 19 Września 2012 Napisano 19 Września 2012 Ciekawie w jaki sposób? W normalny? Tak jak napisał tobo, a potem regulacją baryłkową w czasie jazdy. Pod koniec delikatne poprawy napięcia łańcucha i zrobione. Imo najlepszy sposób.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.