Skocz do zawartości

[1500] rower na asfalt, leśne ścieżki, wiejskie dróżki


finiflam

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam jako nowy użytkownik chcący zakupić niebawem rower do ok 1500zł którym będę sobie jeździł po asfaltach, ścieżkach, leśnych dróżkach i wiejskich duktach proszę o poradę w wyborze. wstępnie wypatrzyłem kilka modeli jednak nie wykluczam czegoś innego z porady doświadczonych rowerowców lub zakupu pewnej i sprawnej używki od konkretnego i uczciwego sprzedawcy i tak to co wypatrzyłem:

 

http://allegro.pl/kross-hexagon-x6-i2624836994.html#tabsAnchor

 

http://www.rowerowy.pl/sklep/rowery/rowery_merida/prd,merida-matts-10-v-16-d-olibia,rid,21587.html

 

http://allegro.pl/rower-kands-energy-1300-v-brake-kolekcja-2012-i2596385818.html

 

http://www.rowerowy.pl/sklep/rowery/rowery-author-2011/prd,author-classic-20-tytcza-11,rid,22710.html

 

http://allegro.pl/kross-level-a2-disc-limited-e-19-i2607948500.html

 

prosze o poradę czy coś z tego warte jest zainwestowania ewentualnie swoję propozycję i sugestie.

 

i jeszcze jedno : jaką wielkość ramy wybrać - wzrost ok.180, waga 98:/

Napisano

Dwa pierwsze nie warte nawet 900zł

Ehh co się będę rozwijał z przedmową.

Leve A2 i Kands Energy 1300 najlepsze, ale ten drugi o 40% tańszy więc najlepszy.

Napisano

Weź Kandsa 1300, ten A4 z poprzedniego posta to jakiś dziwny, po za tym kto w trzy lata przejeżdża 500 km i pisze na aukcji "przerzutka" i "korbowut"...... Na zdjęciu nic nie widać, ani w jakim jest stanie, ani czy nie ma uszkodzeń, bez osobistych oględzin bym nie brał.

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Popieram Kandsa Energy 1300. A to z tej prostej przyczyny że sam na nim śmigam i w zasadzie na nic nie narzekam.

Może tylko słaby lakier na ramie, łatwo się rysuje i ociera od linek.

Przetestowałem go już w każdych warunkach. Teren (bez extremum ;)) ), szosa.

Był na wyprawie rowerowej i przez tydzień kulał się z przyczepką 30 kg po wertepach.

https://picasaweb.google.com/lh/photo/jHy1FvZkkLmI40trJhES2NMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/s6ShWp7T6euxXfLVJKgmqdMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

Dał rade

Po lekkich modyfikacjach: zmieniony mostek kierownicy, opony szosowe, pedałki SPD, sprawdził się w wyścigu szosowym Kraków - Łudź 240 km. http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,12528410,Rowerem_na_spotkanie_biznesowe_z_Krakowa_do_Lodzi.html

 

Więc z czystym sumieniem mogę go polecić. Szczególnie że to nówka.

Co do ramy, mam 176 cm ramę 19' i jest ok.

  • 4 tygodnie później...
Napisano

Kraków - Łudź 240 km

 

Nie wierzę, że ktokolwiek mógł tak napisać, równie dobrze mogło być Krakuf - Uć.

 

 

 

 

Popieram Kandsa Energy 1300. A to z tej prostej przyczyny że sam na nim śmigam i w zasadzie na nic nie narzekam.

Może tylko słaby lakier na ramie, łatwo się rysuje i ociera od linek.

Przetestowałem go już w każdych warunkach. Teren (bez extremum ;)) ), szosa.

Był na wyprawie rowerowej i przez tydzień kulał się z przyczepką 30 kg po wertepach.

Picasa Web Albums - Tomasz Dziuba

Picasa Web Albums - Tomasz Dziuba

Dał rade

Po lekkich modyfikacjach: zmieniony mostek kierownicy, opony szosowe, pedałki SPD, sprawdził się w wyścigu szosowym Kraków - Łudź 240 km. Rowerem na spotkanie biznesowe z Krakowa do Łodzi [ZDJĘCIA]

 

Więc z czystym sumieniem mogę go polecić. Szczególnie że to nówka.

Co do ramy, mam 176 cm ramę 19' i jest ok.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...