Skocz do zawartości

[rower] Hexagon V4


djmac

Rekomendowane odpowiedzi

Otoż dzis bylem w sklepie rowerowym i zauwazylem obok roweru Hexagon V3 > V4 . W wygladzie nie zauwazylem zbytnich roznic, bylo wiele ludzi wiec juz nie meczylem sprzedawcy pytaniami zapewnie i tak niewiele bym sie dowiedzial.... Cena taka sama 709zł ten i ten. Tylko CZYM ONE SIE ROZNIA ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest hexagon v4!

 

kilka dni temu wystawilem top o tej samej tematyce ale nikt nie raczyl odpowiedziec ;]

 

podobno to byla seria limitowana....

 

a ja wiem czym sie roznia! :D

roznia sie korba - tylko nie wiem jak sie nazywa korba ktora ma v4

 

jeszcze kilka dni temu zastanawialem sie nad v4 ale nawet jesli teraz ktos powie na jego temat cos wiecej to za pozno bo kilka godzin temu kupilem v3, i jest zeicho! ;]

 

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nawet jesli teraz ktos powie na jego temat cos wiecej to za pozno bo kilka godzin temu kupilem v3, i jest zeicho! ;]

 

NIC NIE ZA PÓZNO :P bo ja jeszcze nie kupilem i waham sie miedzy jednym a drugim :P tylko chyba musze poczekac na moj wypatrzony czerwony kolorek :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz go przeczytalem :) i chetnie bede kontynuowac jego lekture :) widzialem w necie tylko tego czerwonego i mnie urzekl poprostu :( bo niebieski widzialem dzis na realu to laniejszy mi sie wydaje czerwony :) i ma on chyba do tego biale albo srebrne korby w calosci :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam sie na kupnem hexa v3 ale jesli jest juz v4 dostpeny i w tej samej cenie to po swietach biore v4, na stronie krossa w wersji niemieckiej jest szczegolowy opis roznice to korba cyclone zamiast rometowskiej obrecze alu i tylna przerzutka tx70 zamiast tx50 tylko nie wiem jak z kolorami bo na zdjeciu jest czarno niebieski a w opisie sa kolory z v3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja tez biore V4 i tez mam dylemat z kolorami - w sklepie na dzielnej tylko czarno niebieski i czerwono czarne sa. A u niemcow jeszcze inne kolorki widzialem nawet ladniejsze. Tak wogole to gdzie widzieliscie v4 w cenie 709zl ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja tez biore V4 i tez mam dylemat z kolorami - w sklepie na dzielnej tylko czarno niebieski i czerwono czarne sa. A u niemcow jeszcze inne kolorki widzialem nawet ladniejsze. Tak wogole to gdzie widzieliscie v4 w cenie 709zl ?

dzwonilem do krossa potwierdzili mi ze cena jest jak za v3, jak mozesz to podaj linki do stron gdzie mozna zobaczyc inne kolorki, ja widzialem tylko czarnoniebieski na stronie niemieckiej wyglada calkiem fajnie ale chcialbym zobaczyc pozostale zanim sobie zamowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

inna jest tylna przerzutka i naped jest alu.

 

ja kupilam dwa dni temu. zrobilam dzisiaj 50 km i powiem ze wymiata jak za te cene. naprawde warto kupic ten v4. jak to moi znajomi rowerzysci po ogladnaiu roweru i sprawdzaniu przed kupnem osprzetu stwierdzili jedyna rzecz do ktorej sie mozna przyczepic to plastikowe platformy;))))) ale to norma;) naprawo po 50 km zero sladu znuzenia jazda (w sensie nie zmeczenia tylko nie meczy sam rower)

 

 

aktualnie kosztuje 759 rower bo do 27 marca tylko 709 kosztowal. lepiej zamowic v4 (ja zamawialam) niz brac gorszy v3. uprzedzam kross ma zamieszanie przy zamawianiu i wysylaniu. ale warto byl oczekac. za te cene (a naprawde szukalismy) nic nie znajdzie sie lepszego. a. i amortyzator dziala a nie jak w niektorych rowerach za te cene;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm mi sie udalo zamowic go za 680 zl :twisted: Powinien go miec w swoich rączkach juz jutro. Chociaz nie jestem specjalista w tych sprawach, mysle ze sprzet na pewno jest wart swoich pieniedzy, chociaz jak go juz bede mial to postaram sie cos wiecej napisac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sabbatha czy moglabys napisac jak sprawuja sie hamulce i opony. Sasiad mial hexagona v4 u siebie ale dla kuzyna na komunie. Co prawda patrzylem na te hamulce ale pojezdzic juz nim sie nie dalo ;/ hamulce trzymaja ale opona troche sie slizgala. Jak te opony sie sprawdzaly w czasie jazdy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki ja wam radze bardziej V4 niż V3 bo:

- V4 ma lepszy osprzęt

- lepsze drobiazgi

- ładniejsze kolory

- jest z limitowanej serji

- i ogólnie jest cała lepsza

w czerwcu mam zamiar se kupić V4 bo weszła mi w oko (wcześniej chciałem se kupić V3 ale za tę samą cenę ma się pare drobiazgów lepszych to warto skorzystać ). Już go testowałem wszystko działa bdb. Nie wiem co dalej napisać, ale go polecam. Pozdrowienia dla wszystkich co go chcą kupić. Pa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

 

Ja kupiłem kilka dni temu Kross Hexagon V4 wersja eksportowa - tylnia przerzutka Acera, korba cyclone alu w kolorze srebrno grafitowym. Na razie zrobiłem tylko kilka kilometrów ale pierwsze wrażenia z jazdy są fajowe. Lekko się jeździ, przerzutki działają płynnie,amortyzator przedni całkiem niezły, hamulce hmm ... bardzo mocne ale martwi mnie nadzwyczaj szybko wycierająca sie tylnia opona - fakt że troche go przykatowałem na początku :D ogólnie jestem jak na razie zadowolony i myśle że rower wart jest tej ceny. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swojego v4 kupilem 3 tygodnie temu udalo mi sie przjechac jak na razie 240km i musze ponarzekac na skrzypiacy amortyzator (ponoc przesuwaja sie plastkikowe oslonki na sprezynie i sprezyna trze o golen) bylem z tym w serwisie ale nie udalo sie tego wyeliminowac moze na miesiecznym przegladzie sugerowanym przez Krosa uda sie to naprawic, jesli chodzi o przelozenia to na poczatku wszytsko "grało" teraz jest z tym roznie ale to pewnie jest do wyregulowania poza tym rowerek jest ok inna sprawa ze to moj pierwszy nowy rower od 15 lat wiec nie mam punktu odniesienia jak ktos kto jezdzil na lepszych kobzach,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez pomykam na v4 i zrobilam juz na niej chyba ponad 500 km i w sumie zadnych usterek nie ma :D regulowalam przerzutki przednie chyba ze dwa razy a tak to wszystko pięknie :P

 

co do roznic z v3 to tak jak ktos wspomnial, roznia sie tylko korba. tzn v4 ma caly osprzet jak v3 a korbe jak v5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam od kliku dni. Jest to mój następny rower po hmm 12letnim Romecie Giewont :confused:

Jeździ się napawde nieźle, muszę jeszcze podregulować przerzutki. Wszystko jest ok jak za tą cene, nawet ten amorek zooma. Jedno mnie natomiast zawiodło... Jadąc po lesie nagle z pod przedniego koła strzelił dosyć gruby patyk akurat mięczy korbę a największą zebatkę, w rezultacie czego straciłem części tego plastiki zasłaniającego zebatke... nie sądziłem , że tak szybko do tego dojdzie. Winny jest temu sam profil korby wklęsły na środku, który raz dwa prosi się by coś ugrzęzło miedzy zebatką a korbą... Naszczęście jednak odłamana część(dokładnie w miejscu zwężenia po korbą) jest niewidoczna z boku. na razie nie będę tego wymieniał, bo nie ma co. Tak dla ciekawości można tą osłone dostać gdzieś dostać i jakie to koszta?

Więc uważajcie posiadacze v4 w lesie :(

Tak dla ciekawych... zakupiony rowerek to wersja eksportowa, która różni się zwykłej przerzutką tylną, reszta ta sama...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...