Skocz do zawartości

[wymiana napędu]Modernizacja Rockridera

marog6

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zastanawiam się nad modernizacją swojego roweru. Zapewne rama nie ma szczególnie idealnej geometrii, ale mi odpowiada, więc pomyślałem, że warto wydać ok. 550-700zł na modernizację napędu, bo największa zębatka 28 w połączeniu z blatem 24 sprawia problemy na podjazdach.

Myślałem o zestawie z Shimano Alivio M430, z przodu mogłoby być coś gorszego, ale jestem zielony i nie potrafię złożyć sensownego zestawu, a raczej takiego, żeby niepotrzebnie nie dokładać kasy za nikłą różnice w jakości.

Jak oceniacie ten gotowy zestaw?

http://www.bikestacja.pl/grupa-osprzetu-shimano-alivio-m430-p-19765.html

I pytanie żółtodzioba, czy korba shimano, która obecnie pracuje w zestawie 3x7 dałaby radę pociągnąć kasetę 9cio rzędową? Niestety nie mam pojęcia co to za kaseta.

Proszę o wyrozumiałość i dziękuje za porady.

Napisano
I pytanie żółtodzioba, czy korba shimano, która obecnie pracuje w zestawie 3x7 dałaby radę pociągnąć kasetę 9cio rzędową? Niestety nie mam pojęcia co to za kaseta.

Nie polecam.Korby do kaset 9 rzędowych mają inną konstrukcję.

Polecam przeróbkę w serwisie,nie dasz rady.

• Mod Team
Napisano

Eeeee tam ja bym sie nie przejmował i jak korba nie jest zjedzona mozesz są ja sobie zostawić, ja mam napęd 9 rzędowy a korbe z minionej epoki i działa idealnie, jak komus nie działa znaczy ze nie umie sobie wyregulować :P

Napisano

Eeeee tam ja bym sie nie przejmował i jak korba nie jest zjedzona mozesz są ja sobie zostawić, ja mam napęd 9 rzędowy a korbe z minionej epoki i działa idealnie, jak komus nie działa znaczy ze nie umie sobie wyregulować :P

Długo się nie zastanawiałem i jednak kupiłem ten zestaw z linka powyżej. Do tego niestety muszę wymienić niemal nowiutkie koło, bo obecnie posiadam wolnobieg. Teraz tylko czekać na przesyłkę i marsz do serwisu, bo nie dorobiłem się jeszcze kluczy, które też kosztują nie mało. Satysfakcja byłaby większa, ale cóż.