Skocz do zawartości

[do 1500zł]Uniwersalny rower - drogi, bezdroża oraz lasy

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

Ponieważ mój bardzo stary rower decyduje się powoli udać na emeryturę zaczynam poszukiwać jakiegoś nowego sprzętu.

Rower będzie głównie wykorzystywany do jazdy po drogach - zarówno asfaltowych jak i polnych, w tym drogach leśnych, w okolicach Gór Świętokrzyskich. Zależy mi więc na tym aby rower nadawał się do jazdy w zróżnicowanym terenie lecz nie zamierzam uprawiać nim żadnej ekstremalnej jazdy. Ponieważ w moich okolicach ukształtowanie terenu nie jest płaskie to dobrze by było gdyby pokonywanie góreczek nie było totalną katorgą.

Jestem laikiem jeżeli chodzi o rzeczy rowerowe, jednak po przeczytaniu tego artykułu:

http://www.forumrowe...8-typy-rowerow/

wydaje mi się, że głównymi typami które będą w kręgu zainteresowania to Enduro, Cross Country lub ATB.

Tak jak jest napisane w tagu, cena nie powinna przekraczać 1500 zł, jednak myślę, że ten budżet w uzasadnionym przypadku da się jeszcze o jakieś 100-150 zł zwiększyć.

Pozdrawiam.

Napisano

Po przejrzeniu podobnych tematów, jak na razie zastanawiam się między Krossem level a2 a Unibike fusion. Z tego co czytałem to chyba nie ma jednoznacznej odpowiedzi który z nich jest lepszy (mówię o rocznikach 2012), jeżeli jednak ktoś ma jakieś inne propozycje lub uwagi co do moich propozycji to z chęcią się z nimi zapoznam.

Napisano
Napisano

Rower będzie głównie wykorzystywany do jazdy po drogach - zarówno asfaltowych jak i polnych, w tym drogach leśnych, w okolicach Gór Świętokrzyskich. Zależy mi więc na tym aby rower nadawał się do jazdy w zróżnicowanym terenie lecz nie zamierzam uprawiać nim żadnej ekstremalnej jazdy.

IMHO wygląda to jak opis crossa.

Koła 28", dobrze się czuje na asfalcie i na drodze polnej.

W tym zakresie cenowym to pewnie najlepiej wypada Unibike Crossfire albo lekko używany Viper.

Ewentualnie Kross Evado.

Napisano

IMHO wygląda to jak opis crossa.