Skocz do zawartości

[do 400 zł] Rama amortyzowana

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Na początku powiem że jestem świrzak w temacie rowerów, tzn. dałbym radę sam złorzyć rower, wyregulować itp, ale nie znam się na markach osprzętu rowerowego. Nie wiem co warto kupić, czego nie. Przejdę do rzeczy:

Dotychczas jeździłem rowerem stricte marketowym tzn. Caledonia Hammer http://www.rowery.ib.biz.pl/rowery/mtb/art-23,caledonia-.html.

Mam go piąty rok. Wymieniałem w nim opony, wolnobieg z zębatką, łańcuch, i inne części które się naturalnie zużywają (dętki, klocki hamulcowe). Dokupiłem do niego tylko błotniki, oświetlenie, komputer pokładowy i nóżkę. Z roweru byłem całkiem zadowolony, denerwowała mnie tylko jego waga i kiepski widelec przedni (jest bardzo twardy i nie ma regulacji, jest to Suntour XCU). Roweru używam do jazdy miejskiej, po lesie (omijając szerokim łukiem obite szlaki :P) i w błocie. Czyli bez ekstremy. Niestety podczas wczorajszej wycieczki do lasu, pękł tylni widelec. Pomyślałem że to dobra okazja do zmiany ramy. Od ramy oczekuje żeby była lżejsza od obecnej (najlepiej aluminowa) i żeby miała miejsce na tylni amortyzator (fajnie by było jakby dało się wykorzystać obecny egzemplarz). Ważę 60-65 kilogramów i mam 175 wzrostu (jedno i drugie się szybko zmienia :E). Myślałem o Kross Sign FR2, Cyco FS52, i o tej http://m.allegro.pl/przedmiot,rama-aluminiowa-technikum,2500811220.html. Skłaniam się do tej ostatniej. To by było chyba na tyle. Proszę o wyrozumiałość :).

http://allegro.pl/mega-wyprzedaz-rama-full-panther-proxr-011-gratisy-i2502544694.html Jeszcze ta wydaje mi się ciekawa.

http://allegro.pl/rama-full-panther-pro-xr-011-nowa-gratisy-i2490158373.html I ta.

Napisano

W tej cenie to kupisz dobrego HT, w takich warunkach jak mówisz na HT spokojnie sobie dasz radę, a na komforcie nawet zyskasz, gdyż ta marketowa rama waży i nic więcej (brak amortyzacji).

Napisano