Radziolek Napisano 23 Lipca 2012 Napisano 23 Lipca 2012 Witam Posiadam rower Kross Hexagon V2 rocznik 2007 osatnio w moim rowerze popsuła się przednia przerzutka. Cała się pogieła i ledwo nadaje się do jazdy (działa tylko środkowy bieg) była to najtańsza przerzutka shimano. Jakiś rok temu pospuła mi się tylnia przerzutka shimano tourney ale bo lekkiej naprawie dało się na niej jeżdzić chodź obsługiwała tylko 5 biegów. Aktualnie wyglada to tak, że rower jeżdzi ale tylko na trzech biegach 2x1, 2x2, 2x3. Moje pytanie jest następujące czy lepiej wymienić tylko przednią przerzutkę ( myślałem o shimano alivio) czy wymienić tez tylnią przerzutkę. A drugie moje pytanie to czy po wymianie przerzutek zarówno przedniej jak i tylniej będe musiał wymienić także manetki ( aktulanie revoshift 3x7)? Jestem zielony w tej kategori i chciałbym prosić was o pomoc w tym. Z góry dziękuje.
wojtus025 Napisano 23 Lipca 2012 Napisano 23 Lipca 2012 Najbezpieczniej i najwygodniej byłoby gdybyś zmienił obydwie przerzutki. Alivio nie są aż tak drogie, a są zdecydowanie lepsze niż tourney - chociaż ja też jeżdżę na tourney'u i bez remontów i większych przypałów zrobiłem prawie 11tys.km. I nadal jedzie, czuję, że mi posłuży. Wszystko zależy od prawidłowego użytkowania. czy po wymianie przerzutek zarówno przedniej jak i tylniej będe musiał wymienić także manetki ( aktulanie revoshift 3x7)? Nic z tych rzeczy...zakładać i wyregulować
Radziolek Napisano 23 Lipca 2012 Autor Napisano 23 Lipca 2012 Mam jeszcze jedno pytanie czy przerzutka tylnia shimano alivio bedzie dziala poprawnie na wolnobiegu 7 rzędowym czy musi byc to kaseta?
Mod Team Puklus Napisano 23 Lipca 2012 Mod Team Napisano 23 Lipca 2012 Jeżlei ją dobrze wyregulujesz i masz w miare dobre manetki to będziesz z niej zadowolony.