Skocz do zawartości

Napęd po lewej stronie ;)


wilus92

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znalazłem nic takiegona forum, a widziałem gdzieś na necie ;)

 

Czy przełożenie całego napędu na lewa stronę jest bezpieczne?

 

Chodzi mi o żywotność napędy, czy tylnia piasta to wytrzyma patrząc na gwinty, bo w koncu będzie to sie to wszystko kręcić w przeciwnym kieruku? :)

 

Może ktoś z was zrobił taki przeszczep u siebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No , jezeli masz nakręcany tryb do ostrego , to chyba jest mozliwosc ze kontra moze się odkręcić ? chyba zebyś miał gwint w drugą strone - bynajmniej tak mi się wydaje , bo jezeli masz napęd po prawej to gwint jest prawy , czyli przy deptaniu bedzie się dokrecał , albo bynajmniej kręcił w strone w ktora tryb się dokręca ( no ale od tego jest też kontra tak że nie wiem dokładnie) ? Jezeli pomineli byśmy problem albo tez jego brak , z tym że mogło by się odręcać , To nie ma problemu zeby napęd był po lewej stronie , nie ma w ostrym zadnych haków do przerzutek , ani niczego takiego . więc moze to być dowolnie , jezeli chodzi o piaste , to jest obojetne w ktorą strone będzie się kręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem. Problem jest z odkręcającymi się pedałami. I teoretycznie napęd lewy jest bezpieczniejszy, bo przy hamowaniu nie puści kontra, bo zębatka się dokręca a nie odkręca. A problem pedałów może rozwiązać korba do BMXa, one są nieraz dwustronne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej =/= bynajmniej.

 

No a zakładając piastę torową z tyłu - przy zębatce z lewej strony powinna się ona odkręcać przy pedałowaniu (ale niby jest kontra naprzeciwnym gwincie) a przy hamowaniu powinna się dokręcać. Ale po co iść tak pod prąd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...