wilus92 Napisano 16 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 Nie znalazłem nic takiegona forum, a widziałem gdzieś na necie Czy przełożenie całego napędu na lewa stronę jest bezpieczne? Chodzi mi o żywotność napędy, czy tylnia piasta to wytrzyma patrząc na gwinty, bo w koncu będzie to sie to wszystko kręcić w przeciwnym kieruku? Może ktoś z was zrobił taki przeszczep u siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erico329 Napisano 16 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 No , jezeli masz nakręcany tryb do ostrego , to chyba jest mozliwosc ze kontra moze się odkręcić ? chyba zebyś miał gwint w drugą strone - bynajmniej tak mi się wydaje , bo jezeli masz napęd po prawej to gwint jest prawy , czyli przy deptaniu bedzie się dokrecał , albo bynajmniej kręcił w strone w ktora tryb się dokręca ( no ale od tego jest też kontra tak że nie wiem dokładnie) ? Jezeli pomineli byśmy problem albo tez jego brak , z tym że mogło by się odręcać , To nie ma problemu zeby napęd był po lewej stronie , nie ma w ostrym zadnych haków do przerzutek , ani niczego takiego . więc moze to być dowolnie , jezeli chodzi o piaste , to jest obojetne w ktorą strone będzie się kręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grooby666 Napisano 16 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 Miałem. Problem jest z odkręcającymi się pedałami. I teoretycznie napęd lewy jest bezpieczniejszy, bo przy hamowaniu nie puści kontra, bo zębatka się dokręca a nie odkręca. A problem pedałów może rozwiązać korba do BMXa, one są nieraz dwustronne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ivosmo Napisano 16 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 Przynajmniej =/= bynajmniej. No a zakładając piastę torową z tyłu - przy zębatce z lewej strony powinna się ona odkręcać przy pedałowaniu (ale niby jest kontra naprzeciwnym gwincie) a przy hamowaniu powinna się dokręcać. Ale po co iść tak pod prąd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erico329 Napisano 16 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 IMO , czesciej się pedałuje niż hamuje ;D poprostu zaspawaj zębatke , i pedały ;D ŻArt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilus92 Napisano 16 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 dlatego pytam, bo troche mnie to ciekawiło, a nigdzie o tym nic nie znalazlem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdamistach Napisano 16 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 piasta pod hamulec tarczowy i jeden problem odchodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegosz Napisano 17 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2012 odkręcające pedały-klej do gwintów/lakier do paznokci i baardzo mocne przykręcenie załatwi sprawę (pod warunkiem, że nie korzystasz z spd, z wiadomych przyczyn...). sprawdzone w bmx'ie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krusto Napisano 18 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2012 ziomek w wiekszosci projektow umieszcza lewostronny naped, mozesz popytac z czym to sie je: http://www.lfgss.com/thread86823.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.