Skocz do zawartości

[do 6000] Parkpre K-990 Guru Team, Sram RED


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czy ten rower

http://allegro.pl/parkpre-k-990-guru-team-sram-red-corima-aero-i2465811666.html

 

ale na tych kolach

 

http://allegro.pl/specialized-tarmac-pro-2010-dura-ace-10s-i2465811590.html

 

za 6 tys to jest dobry zakup? czy przeplacanie za firme itp ? , prosze o pomoc nie znam sie az tak dobrze, mozna liczyc na wasza pomoc ?

 

ps wymiary moje pasuja do zintegrowanej sztycy

nigdzie w necie nie moge znalesc opini o tym rowerze

Napisano

Musisz określić do czego będziesz ten rowerek używać.Nie jestem super doświadczony w tych sprawach, ale coś tam wiem po przewertowaniu całego neta i męczeniu setek sprzedawców.Zadaj sobie pytanie czy wykorzystasz Srama albo Dura-Ace.

Przecież to już są przerzutki wyścigowe, zawsze przy rowerku używanym może być jakaś wada.Nowy rower na Ultegrze przerzutka ta jest cięższa, ale działa na identycznych zasadach kosztuje 5500zł.Oczywiście jest cięższy od tych co pokazałeś. Ultegry nie zamęczysz to już jest naprawdę dobra przerzutka.Jednak nowy rower to jakaś większa pewność.

Napisano

czy ten rower

PARKPRE K-990 GURU TEAM, SRAM RED, CORIMA AERO (2465811666) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

 

ale na tych kolach

 

SPECIALIZED TARMAC PRO 2010, DURA-ACE 10S (2465811590) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

 

za 6 tys to jest dobry zakup? czy przeplacanie za firme itp ? , prosze o pomoc nie znam sie az tak dobrze, mozna liczyc na wasza pomoc ?

 

ps wymiary moje pasuja do zintegrowanej sztycy

nigdzie w necie nie moge znalesc opini o tym rowerze

 

Najlepiej jedź i obejrzyj rower. Takich rowerów w takich cenach i do tego używanych nie kupuje się w ciemno. W ciemno to można sobie kupić rower za 3tys. i do tego nowy oraz wart tych pieniędzy. A jeśli, jak piszesz nie znasz sie aż tak dobrze, to pogadaj z kimś kto się zna i pojedzie z Tobą. Ja bynajmniej w życiu bym nie kupił sprzętu używanego w tej cenie gdybym go dokładnie nie obejrzał.

Napisano

Tak jak powyżej koledzy piszą. Co prawda o napęd bym się tak bardzo nie obawiał jak o samą ramę, która warto dokładnie zobaczyć i się do niej przymierzyć, bo to generuje największe koszty, a marka jest znana ale nie za bardzo popularna.

Napisano

Jak często zamierzasz używać tej szosy? do czego konkretnie, ile masz wzrostu? Wcześniej na czym jeździłeś? Pokazujesz nam dużo rowerów, każdy jest raczej z wyższej półki, taki rower dobiera się pod geometrie a nie czy będzie miał dura ace, srama czy ultegre. Wszystko to działa podobnie. Skąd mamy wiedzieć czy, jak dla mnie cudowny BMC będzie pasował pod Ciebie jak nawet nie powiedziałeś ile masz wzrostu i jak jeździsz..Kupisz sportowy rower, a za tydzień spytasz się dlaczego boli mnie kręgosłup. W tym momencie uważam, że obojętnie który rower z wymienionych kupisz i tak będzie ponad Twoje oczekiwania...

Napisano

witam

przepraszam za brak szczegolow, ale czasem takie dlugie posty zniechecaja i nie chce sie ludziom czytac :(

mam 185 cm . wyliczylem sobie te wszystkie parametry z jakies stronki i ramy 56-58 sa dla mnie dobre. za kazdym razem tez porownuje geometrie producenta z tymi liczbami ktore mi wychodzily

 

mimo tego ze waze 100 kilo (trenowalem sporty silowe, spora masa miesniowa , tluszczowa niska) i jezdzilem na rowerze do MTB cube reaction po szosie, to zakochalem sie w kolarstwie, robie od 5 do 15 tys km na rok po szosie w terenie zero. jezdze tak 2-3 lata nalogowo

 

nie zalezy mi na dura ace, jednak chciabym miec ful carbon a to dlatego zeby juz pozniej tej ramy widelca kierownicy itp nie wymieniac, tylko ewentualnie zurzyty osprzet

 

co mam wiecej napisac :)? przewaznie robie sobie takie treningi ze jezdze godzinke i ciagle na maxa swoich mozliwosci zeby jak najwieksza uzyskac predkosc srednia, no to na tym MTB udaje mi sie w godzine zrobic 30-32 km max, a na takim odcinku 150 km przewaznie mi wychodzi 5 i pol godziny do 6 czasem jak jest wiatr

 

maxymalnie zrobilem w ciagu dnia 270 km jezdzilem calutki dzien od wschodu do zachodu slonca. to zyciiowy rekord

 

no i tak jak mowilem marze o kolarce z tego wzgledu ze bardzo lubie predkosci, rywalizacje , czasem udaje mi sie jezdziec rowno z samochodami w miescie po prostej albo z gorki lekkiej, boje sie jedynie cienkich kolek i wpadniecia w dziury, tu bede musial uwazac

 

w zasadzie to tyle. no i te 4-5 tys to jest dla mnie duza kwota, ale zawsze zyje mega prozdrowotnie i na sportcie nie oszedzam

 

wiek 23 lata

z gory dziekuje za porady ;)

 

ps no i w zadnych wyscigach sie nie scigam, po prostu chcialbym miec TRWALY szybki lekki rower ktorzy przedluzy moje zdrowie i utrzyma forme

 

i jak to widzicie ?

 

?

Napisano

Teraz coś wiadomo:)

Może zacznę od używanego carbonu. Ostatni naoczny przykład:

Znajomy kupił Bianchi co prawda rama alu ale korby carbon i pełen osprzęt record, który zresztą sam mu poleciłem. Dostałem ten rower na serwis i już nie było tak kolorowo jak w opisie, stan bardzo średni, korba jak się okazało pęknięta.. Nie jest to pierwszy i nie ostatni używany carbon, z którym nie do końca było kolorowo...a samo obejrzenie oczywiście swoje robi, ale w wielu przypadkach mało daje. Trzeba po prostu dobrze trafić.

 

Z drugiej strony 4-5k nowy będzie bardzo ciężko

Osobiście ta propozycja bardzo mi się podoba i wygląda na bezpieczną:)

http://allegro.pl/rower-szosowy-bmc-slx01-ultegra-wysylka-gratis-i2472494736.html

To co jest konieczne, to na pewno umówienie się ze sprzedawcą, że będziesz mógł po oględzinach ten rower zwrócić i wtedy jeżeli masz możliwość zanieść gdzieś do serwisu gdzie troszkę to ogarniają, żeby rzucili okiem czy wszystko jest na pewno ok:)

Co do Twojego wzrostu, nie wiem jak tam z nogami i tułowiem ale byłbym bliski bardziej 56 niż 58..

Napisano

dziekuje serdecznie za odpowiedz, wlasnie u mnie największy problem jest taki ze sie slabo znam, nie mam osob ktore mogly by ze mna pojechac i obejrzec rower, dodatkowo mieszkam w miescinie gdzie sa dwa sklepy rowerowe i najdrozszy jest za 2500 a w necie taki sam 1900, nie znaja sie nic :( patowa sytucja,

 

nie zebym sie zalil i plakal, bo od dwoch tygodni fanatycznie czytam wszytko w necie o tych rowerach osprzecie itp i faktycznie ultegra mi starczy, a carbon to bajer w sumie jak na moj poziom, ale i inwestycja bo juz kupie i na amen bedzie, az sie rozleci, a moze tak sie nigdy nie stac, a moze byc tak jak mowisz ze padnie ;/ czyli ten corratec nie wyglada wg za dobrze ? bo tanszy a 5,5 to juz dla mnie za duzo, chcialem bardziej w kierunku 4 schodzic niz wykraczac ponad 5 ;p

Napisano

Coratec prezentuje się również ciekawie jeżeli masz możliwość pojechania osobiście na pewno zmienia to postać rzeczy choć na pewno ciężko wychwycić ewentualne problemy, i od ręki serwis raczej też mało Ci powie, ale zawsze zobaczysz kto sprzedaje ten rower i porozmawiasz na żywo..

Napisano

http://allegro.pl/full-carbon-soloist-22-campagnolo-chorus-i2479197476.html prosze powiedzcie mi czy ten jest lepszy niz corratec czy podobna klasa bo tej firmy osprzetu nie znam !

 

http://allegro.pl/szosa-merida-na-ultegra-6700-oval-concepts-edition-i2477534662.html panowie? albo ta merida

 

http://allegro.pl/rower-szosowy-bmc-slx01-ultegra-wysylka-gratis-i2495817042.html panowie tu zniszke o 500 zrobil na 5000 wiec chyba warto nie ? 200 km odemnie

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...