cgr Napisano 24 Czerwca 2012 Napisano 24 Czerwca 2012 Cześć! Po kilkunastu dniach intensywnego researchu dotarłem do punktu, w którym wybieram między dokładnie obejrzanymi 2 modelami. Oba mi się podobają, na obu siedziałem i pewnie się czuję. Jeżdżę chyba dużo (ok. 30-40 km dziennie, codziennie), mniej więcej 50/50 miasto i las (dukty leśne, drobne kamienie, bez ciężkiego terenu). Szybko. Rower ma służyć dobrze i bezawaryjnie. Poprzedni rower zajechałem - ma 10 lat, swoje przeszedł. Ten powinien wytrzymać min. drugie tyle. Jestem technicznym laikiem, a odpowiedzi sprzedawców "bo to jest lepsze" raczej moich wątpliwości nie rozwiewają. Rower ma pewnie jeździć, nie psuć się i wytrzymać ze mną wiele lat Kross: http://www.kross.pl/pl/2012/evado-3-0 Giant: http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/roam.1.disc/9154/49227/ Czy warto inwestować kilkaset złotych więcej w Gianta? Jak jego osprzęt wpłynie na komfort jazdy i częstotliwość regulacji / napraw? Pomóżcie, proszę.
mjtryb Napisano 25 Czerwca 2012 Napisano 25 Czerwca 2012 Uważam, że w tej kwocie kupisz o wiele lepszy rower.. W grę wchodzi zakup przez internet ?? Podaj wzrost.
cgr Napisano 25 Czerwca 2012 Autor Napisano 25 Czerwca 2012 Uważam, że w tej kwocie kupisz o wiele lepszy rower.. W grę wchodzi zakup przez internet ?? Podaj wzrost. 201 cm. Przez Internet nie.