Skocz do zawartości

[3000] cross/29er

JKX89

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Na początek chciałbym się przywitać jako nowy user.

Planuje kupić nowy rower - albo 28" cross albo 29er - do 3000 zł. Obecnie mam staruśkiego Arkusa VIP 901, który przestał mi wystarczać. W wielkim terenie nie jeżdżę (jedynie przjechać kawałek lasku do fajnego ubitego szlaku), głównie miasto, ścieżki rowerowe - także opona 2/2.1 to max.

Chciałbym by rower miał przedni widelec z amortyzatorem, oba hydrauliczne hamulce, biegi 3x9/3x10 przy korbie min. 44 i kasecie 11-32.

Przejechałem się na kilku Giantach/Wheelerach ale nie mogę się na nic zdecydować. Marka, model, etc. jest mi bez znaczenia (inaczej nazywając, nie mam za dużego doświadczenia). Będę wdzięczny za każdą propozycję.

PS. Mam 186cm wzrostu, ~115KG wagi.

Napisano

Przy takiej wadze musisz kupić rower z powietrznym amortyzatorem i ciężko będzie znaleźć 29er w takiej cenie

Możesz spróbować przejechać się na Kross B3 i jeżeli geometria podpasuje to odrazu wymienić amortyzator, a standardowy sprzedać, pewnie za jakieś grosze ale zawsze

Wysyłane z mojego XT910 za pomocą Tapatalk 2

Napisano

Cross spokojnie Ci wystarczy na takie dojazdy.

Proponowałbym Specialized:

http://www.specialized.com/pl/pl/bikes/multiuse/crosstrail/crosstrailcompdisc

Cena katalogowa 3500, jak się dobrze potargujesz albo poszukasz starszego rocznika, to zmieścisz się w 3000.

Ew. model niżej:

http://www.specialized.com/pl/pl/bikes/multiuse/crosstrail/crosstrailsportdisc

Jeśli wolisz wersję nieco bardziej turystyczną i lepiej wyposażoną, to chwalone są także Unibike:

http://www.unibike.pl/zethosgts.html

Fajne crossy robi też Scott, ale mnie wydają się bardziej szosowe niż terenowe, mają np. gorszy amortyzator.

Napisano
Możesz spróbować przejechać się na Kross B3 i jeżeli geometria podpasuje to odrazu wymienić amortyzator, a standardowy sprzedać, pewnie za jakieś grosze ale zawsze