Skocz do zawartości

[2600zł]Cross-szybka jazda-asfalt,szuter,ubite leśne drogi

Kameso

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Moje wymiary:

179cm[+- 1cm] wzrostu,długość nogi(krok) 86cm[+- 1cm].

Mam możliwość kupna roweru crossowego Kellys Definite rocznik 2010 w rozmiarze 21"-533mm---link do geometriihttp://www.bikekatal...wery/72/foto:2/ Pomnożyłem dł. nogi(86cm) przez współczynnik 0,63, który we wszelkich poradnikach jest podawany dla rowerów cross/trekking i wychodzi mi ok.54cm...czyli rura pod siodłowa powinna być idealna.Jednak martwię się długością górnej rury poziomej,wydaje mi się,że może być troszkę za długa.Ogólnie czy geometria tego rowerku w rozmiarze 21" nie dostosowana dla trochę wyższych osób?Co wy na to? :)

Ogólnie ten rozmiar wg.sprzedawcy jest od 182 cm,ja mam 179 +/- 1cm(noga od wewnątrz,mierzona z zaciśniętą w kroku poziomnicą,ma 86cm).Jestem początkującym i nie wiem czy te parę 3cm w progu wzrostowym uniemożliwi mi komfortową jazdę.

Mam 16 lat i jeszcze coś tam mogę urosnąć,a właściwie powinienem-nie zakończony proces kostnienia itd.Rower oczywiście ma trochę posłużyć...

Nie będę jeździł w trudnym terenie.Głównie wysokie prędkości na ścieżkach rowerowych asfalcie i szutrach,lub leśnych utwardzonych dróżkach.Ogólnie we wszystkich rozmiarach dł. górnej rury jest duża,ale to chyba taka geometria i się tego tak nie odczuwa?

Może macie jakieś inne propozycje?Rower nie musi być nowy,jednak w bardzo dobrym stanie.

Pozdrawiam

Kameso

Napisano

Ma taką długość jak rowery MTB 19", czy będzie Ci pasowała to możesz sprawdzić tylko osobiście po przymiarce.

Napisano

Ma taką długość jak rowery MTB 19", czy będzie Ci pasowała to możesz sprawdzić tylko osobiście po przymiarce.

Czyli ogólnie nie jest to jakiś byk?Jego geometria nie jest przewidziana na wyższe osoby?Jak bym brał rower MTB to na pewno rozmiar 19".Chcę taką bardziej sportową geometrię,tzn.nie miejskie wozidełko.