Skocz do zawartości

[29er do 6000 zł.] Pomoc w wyborze roweru.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

chciałbym prosić Was o pomoc w wyborze 29er'a do 6000 zł., zależy mi na tym aby był zwrotny. Zupełnie nie znam się na geometrii ram, dlatego proszę o waszą opinię na temat tych modeli, chciałbym dowiedzieć się który z nich byłby najlepszym rozwiązaniem zarówno na maratony, jak i od czasu do czasu na wycieczki w góry. Dodam, że mam 187 cm wzrostu.

1.

http://rower.com.pl/-p-330082.html?zenid=323fq687r74hke1gcskas9k584&cPath=841_1066

link do geometrii:

http://zapodaj.net/558e6e5469e73.bmp.html

2.

http://www.salon-rowerowy.pl/rower-29-ghost-htx-29-actinum-7000-2012-transport-gratis-p-1691.html

3.

http://www.mbike-rowery.pl/1/90/177/Mtb-Race-MBIKE-RENEGADE-29er

4.

http://www.bike-center.pl/index.php?p6251,radon-zr-race-29er-7-0-white-black-glossy-red-2012

Oczywiścię w grę wchodzą również inne modele w tym przedziale cenowym, jeśli ktoś ma jakieś inne, ciekawe propozycje, chętnie się im przyjrzę.

Dziękuję za wszelkie opinie oraz pomoc.

Pozdrawiam.

Napisano

Cześć !

Kolega kupił orbea alma h50 29er rozmiar L -.> ma 190 cm wzrostu więc nie wiele więcej od Ciebie.

Czytał tesy ramy, zerknij sobie : Mini test ramy Orbea Alma Hydro 29 - team 29er - bo wielkość ma znaczenie

i sporo siedział na forach. Decyzja długo w nim dojrzewała :)

Dystrybutorem orbei w Polsce jest pol-sport z Częstochowy a orbeę w częstochowie ma nartyrowery.pl - pewnie mogliby Ci najszybciej ten rower wysłać. W cenie spokojnie się mieścisz i kupisz H50.

Koła Mavic-a, amortyzator Rock Shox - Orbea ma jeszcze możliwość doboru kilku komponentów - w tym również możesz zamówić zamiast sprężynowego rock shox xc recon-a silvera.

Drugą opcją byłaby merida big nine tfs xt-d tylko rama ma racingową geometrię. Jest złożona na recon silver z manetką na kierownicy.

Zobacz : nartyrowery.pl/lato/rower-merida-big-nine-tfs-xt-d-model-2012