Skocz do zawartości

[800-900zł] Poruszanie się po mieście, dojazdy do szkoły.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jestem tu nowy :thumbsup:

Poszukuję roweru dla siebie, do przemieszczanie się z punktu A do punktu B, do dojazdów do szkoły itp.

Z powodu dziur i innych "niespodzianek" wolałbym MTB, z jednym amortyzatorem(niestety wiem że w tej klasie to są raczej atrapy, ale lepsza dla nadgarstków taka atrapa niż nic).

Na rower chcę przeznaczyć max 950zł, w temacie napisałem do 900 bo wolałbym tyle przeznaczyć, proszę mi nie pisać "dołóż stówkę będziesz miał lepszy" itp. bo jest to już górna granica.

Jako że nie znam się aż tak bardzo na rowerach i chciałbym być w miarę pewny za rower, to preferuję rower nowy, nie używany.

Moje wymiary:

wzrost - 183cm

wysokość kroku - 85cm

Waga (dużżżoo :) ) - 89kg

Wiek - 15

 

Na chwilę obecną mam kilka rowerków ku którym bym się skłaniał:

Kross Hexagon V3 jednak obawiam się amortyzatora - jakiś "no name" ?

Limber FX 3 (z 2011 roku), ten wg. mnie jest najlepszy,

 

Jeśli macie inne propozycję proszę pisać śmiało :icon_cool:

 

Jaka rama byłaby odpowiednia dla mnie?

 

Oczywiście przed zakupem, znalazłbym ten rower w jakimś pobliskim sklepie i przejechałbym się nim.

 

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam :thanks:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj czy nie masz w okolicy takiego ROWER ROWERY GÓRSKI MTB ARKUS VIP 6.0 DEORE WYPRZ (2345452882) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

 

rama na ciebie to 19 cali jak na rower MTB, ale tego arkusa robią w rozmiarze 18 , 20 , także musiałbys przymierzyć najlepiej.

 

 

sprawdź jeszcze rowery Kands Kands 1100 _ SH. ACERA 2012 __ PEŁNA REGULACJA __! (2323555528) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

lub lazaro bo to chyba to samo przynajmniej tak wygląda , przerzutki z tyłu mają klase wyzej niż ten rower Lizmber który podałeś.