Skocz do zawartości

[około 800 zł] do pracy i w lekki teren

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

Potrzebuję zakupić rower do dojazdów do pracy oraz krótkich wycieczek górskimi ścieżkami. Zależy mi przede wszystkim żeby rower lekko jeździł, miał bagażnik i amortyzator z przodu. Oferta rowerów w sklepach i na allegro jest ogromna a ja jestem zielony w temacie. Będę wdzięczny za polecenie konkretnych modeli w podanej przeze mnie kwocie. Opinie kup droższy rower oraz wszechobecny krytycyzm nie sąmi potrzebne - zdaje sobie sprawę że rowerem w tej cenie świata nie obadę i nie zamierzam. Z góry dziękuję za konkretne propozycje.

Napisano

Hmm, a czy używane sztuki również Cię interesują? ;) Z amorkiem w tej cenie to raczej (chyba) średnio. Być może po sezonie lub dwóch będziesz na nim psy wieszał - przestanie pracować tak, jak powinien - no a swoje waży. Kolejna sprawa: interesuje Cię trekking (pełne wyposażenie)? Czy coś w stylu - byle miało bagażnik? Musiałbyś się chyba bardziej określić, tzn powiedzieć jakiego typu rower pasowałby Ci najbardziej, bo różnica w geometrii znaczna. Wtedy można zacząć szukać :rolleyes:.

Napisano

przy dojazdach do pracy błotniki oraz bagażnik są niezbędne. Rowery używane również wchodzą w grę jednak w przypadku licytacji muszę wiedzieć ile dany rower jest wart i do ilu warto licytować. Podobał mi się rockrider 5.1 w decathlon jednak nie miał bagażnika. W zasadzie nie mam upatrzonego z góry stylu roweru, amortyzator przedni by się przydał na krawężnikach. Profil opony nie wiem jaki szybciej jeździ - na pewno więcej będę jeździł po miejskich krawężnikach niż lasach. Dodam, że mam 178 cm. wzrostu oraz 72 kg wagi, bo to również jest ważne.\

Będę wdzięczny za polecenie kilku modeli w granicach moich możliwości finansowych - razem na pewno coś wybierzemy :)