Skocz do zawartości

[łańcuch] Problematyczny smar fabryczny


herrscher

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Dziś zakupiłem nowy rower, którego napęd był posmarowany dziwnym i bardzo lepkim smarem. Po krótkiej wycieczce łancuch był już cały w piasku i zgrzytał. Co proponujecie w tym wypadku? Szejkować w benzynie ekstrakcyjnej?

Napisano

Na fabrycznym smarze powinno się jeździć jak najdłużej się da, gdyż jest on nakładany w stosownym procesie technologicznym, którego nie da się powtórzyć w warunkach domowego serwisu.

Napisano

spotkałem sie z opinią że ten "smar" należy usunąć z lancucha po kupnie.

 

ale co jest na pewno prawidlowe to NALEZY go oczyscic z zewnatrz z tego smaru, jak z kazdego z reszta... jak nie skrzypi itp, to po prostu wytrzyj go z zewnatrz i smigaj;)

Napisano

Przeczyściłem benzyną ekstrakcyjną na szmatce do sucha i nałozyłem trochę zwykłego oleju do łancucha ;) Zobaczymy co z tego wyniknie.

Napisano
Z doświadczenia wiem, że ten fabryczny smar jest najlepszy ze wszystkich mi znanych. Starcza na bardzo długo i niespecjalnie się brudzi.
Dziś zakupiłem nowy rower, którego napęd był posmarowany dziwnym i bardzo lepkim smarem.

W tym roku kupiłem łańcuch Srama i był on zabezpieczony właśnie takim lepkim smarem(niczym klej).Po jednym wypadzie łańcuch był tak mocno oblepiony piachem,że nie obyło się bez mycia w benzynie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...