Skocz do zawartości

[do 3000 zł] Jazda po asfalcie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano · Ukryte przez safian, 21 Czerwca 2012 - Brak powodu
Ukryte przez safian, 21 Czerwca 2012 - Brak powodu

Na asfalty i ogólnie twarde nawierzchnie rower jak najlżejszy.

Hamulce tarczowe to przerost formy nad treścią. Na dobrych V-brake będziesz

miał hamowanie lepsze niż na niejednym tanim tarczowym. A rower lżejszy

i hamulce dużo prostsze w konserwacji. Jeśli widelec ma być amortyzowany,

to koniecznie z blokadą, najlepiej manetką z kierownicy (łatwość obsługi podczas jazdy).

Rozmiar dla Ciebie to prawdopodobnie ok. 18", zależy to w dużej mierze od indywidualnej budowy ciała.

Tutaj masz dużo lepszą propozycję:

Niepowtarzalny Muesing Cross/trekking XT,LX (2341589530) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
do jazdy głównie po asfalcie.
Głownie po asfalcie to znaczy ile? 90%? 100% asfalt? A co reszta? Do lasu chcesz też wjeżdzać?

 

Jeśli głównie asfalt to polecam Ci Meridę Speeder T2 2012 cana ok 2700 zł + dołożysz sobie rogi jakieś i licznik. Sam mam taki rowerek, wygodny do miasta, szybki na asfaltach, po mocno ubitych szutrach też dasz radę, na lekkim piasku już ujeżdzają mocno opony i jest lipa. Jeśli chcesz często do lasu wjeżdzać to raczej rower crossowy dla Ciebie czyli takiu co pokazałeś. Chociaż myślę, że jeśli piszesz "głównie do asfaltów" to średnio on się nadaje... Toporne siodełko, opony o dosyć agresywnym bieżniku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam Meridę Speeder T2 tylko z 2011 roku (ok. 2100PLN), bardzo polecam ten rower na asfalt, ścieżki rowerowe, wycieczki za miasto. Osiągi ma "zbliżone" do szosowego, a funkcjonalność dużo większa, w miarę dobry osprzęt. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...