Skocz do zawartości

[1900-2300] rower w teren jak i do miasta


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem nowym uzytkownikiem forum.

Planuje zakup roweru do 2300zl.

 

Mam 185 wzrostu ok 100kg wagi

 

Zastanawiam sie nad dwoma modelami:

 

UNIBIKE-NAJLEPSZE ROWERY BYDGOSZCZ

ROWERY 2012 (13 strona)

 

Czytajac opinie unibike stosunek ceny do jakosci jest dobry, natomiast brak opini o rowerze kross..

 

Jestem laikiem odnosnie sprzetu rowerowego kupuje raczej oczami dlatego bardzo porsze o pomoc w wyborze roweru.

 

Nie jestem nastawiony tylko na te 2 modele czekam na rozne ciekawe propozycje jakie uzytkownicy formu moga mi zaoferowac.

 

Bardzo zalezy mi na tym ab rower mial juz hamulce tarczowe hydrauliczne, bardzo mile widziana jest rowniez blokada amortyzatora przedniego w kierownicy choc nie konieczna.

 

z gory dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UNIBIKE-NAJLEPSZE ROWERY BYDGOSZCZ

No i całkiem dobre komponenty firma zamontowała.Przymierz się do roweru,jeśli będzie pasować rama,to nie ma co szukać nic innego.Unibike najlepiej kupować w sklepie stacjonarnym,ze względu na obostrzenia gwarancyjne.

Katalogu Go Sport nie udało mi się otworzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i całkiem dobre komponenty firma zamontowała.Przymierz się do roweru,jeśli będzie pasować rama,to nie ma co szukać nic innego.Unibike najlepiej kupować w sklepie stacjonarnym,ze względu na obostrzenia gwarancyjne.

Katalogu Go Sport nie udało mi się otworzyć.

 

Cześc. Sam jeżdżę na Unibiku i bardzo sobie go chwalę , jedyny drobny mankament , który mógłbym wytknąć to słaba jakość malowania , dośc szybko wyciera się lakier-farba.

Gdy szukałem dla siebie roweru to rozważałem jeszcze jednego polskiego producenta -firmę Mbike , bardzo ciekawe sprzęty za fajne pieniądze

http://allegro.pl/mbike-renegade-dsc-kolekcja-2012-dhl-gratis-i2322387717.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany