Skocz do zawartości

[do 1100zł] Merida Crossway V-5 czy Lazaro Integral czy Kands Alfa?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, proszę o pomoc w dokonaniu ostatecznego wyboru roweru. Mam kilka pozycjii jednak nie znam się najlepiej i wolałą bym aby ktoś mi podpowiedział, który z rowerów wypada lepiej. Oto kilka któe wybrałam:

1. MERIDA CROSSWAY 5-V Lady 2012 GRATISY Merluk !!! (2293949404) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

2. MERIDA DRAKAR CROSS 5-V Lady 2012 GRATISY Merluk! (2293949434) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

3. DAMKA ROWER 28 lazaro integral shimano cros kands (2318881282) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

4. ROWER TREKINGOWY KANDS ALFA-LEKKI KOMFORTOWY~LUBLN (2321293594) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

5. Rower 28" CTB KANDS GALILEO SHIMANO Gratisy (2314442509) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

6. KANDS MAESTRO____D____WYPASIONA WERSJA FULL ALIVIO (2317687588) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

7. DAMSKI____KANDS STV 700 SZYBKI SOLIDNY LEKKI CROSS (2298255871) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Dodam że mam 157 cm wzrostu, pierwsze dwie pozycje na mojej liście to rozmiary ram '16, pozostałe to '17 i w związku z tym mam dylemat ponieważ mniejszych nie znalazłam (nie wiem czy nie ma czy słabo szukam?), znalazła informację że lazaro/ kands rozmiar '17 jest dla osób od 155cm do 170cm jednak nie mogę sprawdzić tego w praktyce niestety. Dodam że miałam przyjemność jechać na rowerze Kellysa męskim 17' i poza dyskomfortem przy wsiadaniu z zsiadaniu jechało mi się naprawdę wygodnie więc może w tym przypadu nie było by to problemem ponieważ to damka? :icon_question: