Skocz do zawartości

[~1000zł]MTB na las i miasto

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Od kilku lat nie jeżdżę na rowerze, ponieważ nie miałem dobrego sprzętu ani czasu. Teraz postanowiłem kupić sobie jakiś lepszy rower za około 1000zł. Najczęściej jeździłem po mieście, lesie i wydaje mi się, że ta trasa się nie zmieni. Wcześniej miałem zwykły górski rower jednak z tego co się dowiedziałem to MTB będzie dla mnie lepszy. Jestem całkowicie zielony w tym temacie dlatego proszę Was o pomoc w wyborze dobrego roweru za kwotę podaną wyżej.

Po przeglądnięciu kilku ofert znalazłem:

http://www.kross.pl/pl/2011/mtb/hexagon-v3

Proszę o opinię o tym rowerze.

Jeszcze jedno. Jaki rozmiar ramy/kół będzie dla mnie najlepszy ?

Wzrost: 185cm

Waga: 91 kg

Pozdrawiam,

GrafiS

Napisano

Witam!

Od kilku lat nie jeżdżę na rowerze, ponieważ nie miałem dobrego sprzętu ani czasu. Teraz postanowiłem kupić sobie jakiś lepszy rower za około 1000zł. Najczęściej jeździłem po mieście, lesie i wydaje mi się, że ta trasa się nie zmieni. Wcześniej miałem zwykły górski rower jednak z tego co się dowiedziałem to MTB będzie dla mnie lepszy. Jestem całkowicie zielony w tym temacie dlatego proszę Was o pomoc w wyborze dobrego roweru za kwotę podaną wyżej.

Po przeglądnięciu kilku ofert znalazłem:

http://www.kross.pl/.../mtb/hexagon-v3

http://allegro.pl/lazaro-evolution-v3-mocne-mtb-bezkonkurencyjny-i2295891471.html

Proszę o opinię o tym rowerze.

Jeszcze jedno. Jaki rozmiar ramy/kół będzie dla mnie najlepszy ?

Wzrost: 185cm

Waga: 91 kg

Pozdrawiam,

GrafiS

Napisano

Hey!

Ostatnio dość sporo czasu poświęciłem przeglądając forum i czytając opinię o różnych modelach rowerów. Nie wiedziałem, że wybór roweru jest tak trudną sprawą. W rezultacie poznałem kilka modeli, na które powinienem zwracać uwagę wybierając rower. Proszę napisać, czy to co piszę jest zgodne z prawdą.

Hamulce: