Skocz do zawartości

[linki, pancerze] Shimano XTR wymiana


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Kupiłem sobie ostatnio komplet linek i pancerzy Shimano XTR do hamulców jak i przerzutek.

Teraz mam pytanka odnośnie nich.

 

1. Rozumiem, że docinam pancerze i linki na mniej więcej taką długość, jak poprzednie? Dodam, że mam 8 letniego Gianta i linki nigdy nie były wymieniane.

 

2. Druga sprawa, trzy one potrzebują parę kropel oleju? Jeśli tak, to gdzie najlepiej je "wpuścić" i kiedy?

 

Na razie tyle :icon_cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ANDRIUBIKER

nowe pancerze najlepiej jest mierzyc na nowo po swojemu, nikt nie powiedzial ze fabrycznie zamontowane pancerzyki byly idealnie (mogly byc zadlugie, zbyt krotkie zadziej ) poza tym wazna jest tez dlugosc koncowek pancerzy, z regoly te z wypustkami i uszczelnieniami sa dluzsze od zwyklyuch i automatycznie nam to wydluza pancerzyk, poza tym linki nalezy tak pioprowadzic , aby szly najlagodniejszym lukiem przy mozliwie zachowaniu najmniejszej dlugosci, przednie pancerze musza miec taka dlugosc aby kierownica mogla sie obrocic o 180 stopni, uchroni nam to linki i pancerze prze ewentualnej wywrotce, , linki xtr maja teflonowa powloke wiec smarowac niczym nie trzeba, a nawet jest to niewskazane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...