Kusch Napisano 26 Kwietnia 2012 Napisano 26 Kwietnia 2012 Zaraz oszaleję! Gdy podciągam linkę baryłką to przeskakują biegi z 3 na 2 i z 2 na 1, natomiast gdy poluzuję linkę wszystko jest cacy, oprócz tego, że nie wskakuje bieg z 9 na 8. Próbowałem różnych ustawień przerzutki, i dalej klapa, nie pomogła nawet ofiara rytualna z baranka (cukrowego). Pomóżcie.
Gość ANDRIUBIKER Napisano 26 Kwietnia 2012 Napisano 26 Kwietnia 2012 Podaj wiecej danych, jakie manetki, jaka kaseta itd, bo albo brak kompatybilnosci, albo poprostu zle ustawiuasz, jeszcze ewentualnie cos jest zgiete I tez tak sie moze dziac, podaj szczegoly, albo tez foto "tylu", to jest tradycyjna przerzutka czy rapid rise ?
Kusch Napisano 26 Kwietnia 2012 Autor Napisano 26 Kwietnia 2012 Manetka Deore XT 9 rzędów, kaseta XT 11X34, napęd 1x9, z przodu 32T. Tutaj fotka:
Mod Team safian Napisano 26 Kwietnia 2012 Mod Team Napisano 26 Kwietnia 2012 Zobacz na największej zębatce jaka jest odległość górnego kółka przerzutki od kasety.
Kusch Napisano 26 Kwietnia 2012 Autor Napisano 26 Kwietnia 2012 Będzie z jakieś 5 do 7mm maksymalnie.
Piksel Napisano 26 Kwietnia 2012 Napisano 26 Kwietnia 2012 Oraz zobacz czy na prawie najmniejszej koronce,gdy nie możesz zrzucić na 11t przerzutkę można dopchnąć na ten big, czy nie.
Kusch Napisano 26 Kwietnia 2012 Autor Napisano 26 Kwietnia 2012 Można, to nie kwestia śrub regulacyjnych.
Axl Napisano 26 Kwietnia 2012 Napisano 26 Kwietnia 2012 Z reguły za dziwne zachowanie przerzutki odpowiada skrzywiony hak. Sprawdź.
Gość ANDRIUBIKER Napisano 26 Kwietnia 2012 Napisano 26 Kwietnia 2012 Najpierw sprawdz czy hak I przerzutka proste, nastepnie skoro masz 1 blat z przodu to sprawdz linie lancucha, czyli w Twoim przypadku lancuch na srodkowym trybie (jest ich 9 wiec idealny srodek latwo znalezc n powinien byc lancuch rownolegle , nie skoszony w zadna ze stron czyt. Korba nie powinna byc ani zadaleko od suportu ani zablisko tegoz
Kusch Napisano 26 Kwietnia 2012 Autor Napisano 26 Kwietnia 2012 Zrobione, winny hak przerzutki. Prowizoryczna podkładka założona z jednej strony pomiędzy hak a przerzutkę załatwiła sprawę, teraz wszystko chodzi jak w szwajcarskim zegarku. Następny krok wizyta w serwisie celem prostowania haka, ewentualnie zakup przyrządu. Dzięki Panowie za wszystkie wskazówki.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.