eskel Napisano 20 Kwietnia 2012 Napisano 20 Kwietnia 2012 Witam wszystkich. Od razu mówię, że jestem amatorem w tych sprawach. Mam mały problem z dokręceniem kierownicy. Niby sprawa wydawała by się prosta, aczkolwiek nie mogę sobie z tym poradzić. Mój rower to Kands Energy 1300 z 2012r. (MTB). Po pierwsze wrzuce zdjęcie: Czy po za tym pierścieniem neco widocznym na zdjęciu nie powinno być innego elementu do dokręcania łożyska? W roweże mojego taty jest specjalny element do dokręcania łożyska co pozwala na podniesienie kierownicy. W moim rowerze tego elementu nie ma i zastanawiam się czy sprzedewca nie zapomniał mi wysłać tego elementu do dokręcenia łożyska pod kierownicą. Próbowałem dokręcić kierownicę tak jak jest to pokazane na zdjęciu, najpierw śrubką od góry, nstępnie śrubami bocznymi. Próbowałem... chyba 3 razy, ale ani razu nie udało mi się wyeliminować luzów. Kierownica i widelec nie są idealnie przyległe do ramy i lekko się kolebią przy unoszeniu roweru do góry za kierownicę. Bardzo proszę o odpowiedź na moje pytanie czy nie powinno tam być nakrętki dokręcającej łożysko, a jeżeli jej brak jest normalny to prosił bym o instrukcje jak dokręcić tą kiere Bądźcie wyrozumiali, bo jak napisałem jestem kompletnie zielony w tej dziedzinie.
iza121 Napisano 20 Kwietnia 2012 Napisano 20 Kwietnia 2012 w mtb nie podniesiesz kiery, a żeby odkręcić/dokręcić mostek używasz tych śrub bocznych
topol Napisano 20 Kwietnia 2012 Napisano 20 Kwietnia 2012 Dokręcaj korek i lekko poddaj stery wstrząsom.Najlepiej niech rower uniesie się po wciśnięciu hamulca na przednim kole.Wtedy nim "potargaj"-dokręć,potargaj-dokręć itd itd luzy powinny znikać.W pewnym momencie jak przegapisz optymalne ustawienia ruch kierą będzie bardzo trudny.