mlodymisiu886 Napisano 15 Kwietnia 2012 Napisano 15 Kwietnia 2012 Planuję kupić buty SPD do szosy, myślałem o tych: http://sferabiker.is...le-rozm-43.html i teraz pytanie, jakie muszę kupić do nich bloki żeby wpinały się w pedały Shimano m520? http://sferabiker.is...520-czarne.html Jestem zielony w tym temacie więc proszę o dokładne informacje.
Fenthin Napisano 15 Kwietnia 2012 Napisano 15 Kwietnia 2012 SM-SH51 (jednokierunkowe wypięcie) lub SM-SH56 (wielokierunkowe wypięcie). A jeśli kupujesz nowe pedały, bloki i tak masz już w komplecie.
mlodymisiu886 Napisano 15 Kwietnia 2012 Autor Napisano 15 Kwietnia 2012 Kupiłem rower 4 miesiące temu i te padała pedały dostałem gratis ale niestety bez bloków więc muszę kupić. Czyli te SM-SH51 jak i SM-SH56 będą pasowały do butów (link dałem wyżej) jak i pedałów, tak?
thomask7 Napisano 15 Kwietnia 2012 Napisano 15 Kwietnia 2012 Tak będą pasowały. To Twoja pierwsza przygoda z SPD?
mlodymisiu886 Napisano 15 Kwietnia 2012 Autor Napisano 15 Kwietnia 2012 Dzięki. Tak pierwsze pedały i buty SPD
claas86 Napisano 15 Kwietnia 2012 Napisano 15 Kwietnia 2012 Podepnę się pod temat. Przymierzam się do zakupu zestawu SPD - pedałly + buty. W rowerze mam zamontowane pedały SPD 520, które chciałbym wymienić na lepszy model. Czy każdy pedał który jest "SPD" będzie pasował do butów, które są "SPD" ? Zauważam różne rodzaje budowy pedałów i butów, stąd te pytanie, czy te wszystkie mocowania są uniwersalne ? O co chodzi w tych blokach do pedałów ? Mają różne rodzaje budowy. Jedne mają 3 dziurki, inne 2. Na czym to polega ? But jest bardziej "zahaczony" ? Lepiej kupić porządniejsze buty, czy porządniejsze pedały ? Na cały zestaw planuje przeznaczyć około 500 zł.