nud Napisano 9 Marca 2012 Napisano 9 Marca 2012 Witam, z góry uprzedzam, że jestem początkujący w temacie rowerów. W zeszłym sezonie kupiłem rower Schwinn Mesa GS, którego specyfikacja wydaje się odpowiadać rowerowi z tej aukcji: http://allegro.pl/schwinn-mesa-gs-z-1999-zl-rower-com-pl-i2173424776.html jak widać, nie jest to nic szczególnego. Chciałbym więc zainwestować nieco pieniędzy i powolutku modernizować go, zaczynając od napędu. Ubzdurałem (to chyba najlepsze określenie, przy moim stanie wiedzy) sobie, że fajnie byłoby kupić sobie zestaw Shimano SLX. Chciałbym więc zapytać: 1) ... czy to w ogóle da się zamontować w tym rowerze bez dokonywania jakichś większych zmian (wymiany piasty czy czegoś w tym rodzaju) 2) czy ma to sens? 3) ile kosztuje i ile trwa taka wymiana w serwisie rowerowym? W przyszłości (niedalekiej) w rowerze będę wymieniał więcej części - koła, opony, hamulce itd...
Mod Team Puklus Napisano 9 Marca 2012 Mod Team Napisano 9 Marca 2012 Nie ma to większego sensu bo masz całkiem przyzwoity osprzęt tak ze nie za bardzo odczujesz różnice, różnica na wadze tez nie bede jakaś diametralna a roznica w cenie owszem bo za komplet slx to tak na szybko korba 400zł przerzutka ok 120, kaseta też chyba ok 100, manetki ze 150 tak ze sam widzisz ze to drogo. Oczywiście ceny sa mocno orientacyjne bo nie sprawdzałem dokładnie ile kosztują cześci ale to kazdy sobie moze zrobić sam. DO tego pewnie ze 100zł za wymiane wszystkiego będą chcieli. Nie opłaca sie ani trochę.