Skocz do zawartości

[korba] Deore XT FC-M752

rs8

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Panowie co sądzicie o tym xt, bo właśnie się nad nią zastanawiam a nie wiem czy warto

Korby Shimano Deore XT FC-M752 175mm + suport (2175232587) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. cena to 130zł warto sie tym zainteresować? Jak oceniacie jej stan? Pod ten suport nie muszę mieć chyba jakiejś specjalnej ramy? Będzie kompatybilna z tylnią przerzutką acera i wolnobiegiem 7rzędowym?.

Z góry dzięki za odpowiedź bo jestem kompletnie zielony w tej kwestii.

Napisano

Sam mam tą korbę i jest bardzo OK, choć ta wygląda na mocno eksploatowaną. Ma nieoryginalne śruby mocujące(fabrycznie były ze ściągaczem - odkręcając śruby, zdejmowałeś korbę, fajny patent)

Zwróć uwagę na długość suportu, oryginalnie powinien być BB ES-71, do mufy o szerokości 68mm - 118mm, a do 73mm - 113mm.

Napisano

Moim zdaniem jeśli zamierzasz zmieniać korbę to wybrał bym bardziej przyszłościowe rozwiązanie mianowicie korbę z hollowtechem ;) Co do linku aukcja trwa nie wiadomo za ile pójdzie

Napisano

Faktycznie suporty shimano są kiepskie jednak jeśli kupi powiedzmy accenta/tokena ;) to łożyska może zmieniać (10pln) zamiast kupować cały pakiet :) myślę że jednak pod względem kosztów wyjdzie podobnie

Napisano

To według was warto się zainteresować tą korba czy lepiej odpuścic? Do ilu zł ją licytować? Bedzie kompatybilna z resztą napędu? Spasuje bez problemów do mojej ramy?

Napisano
Moim zdaniem jeśli zamierzasz zmieniać korbę to wybrał bym bardziej przyszłościowe rozwiązanie mianowicie korbę z hollowtechem

przecież sprzedawana korba jak byk jest z Hollowtech ;) podejrzewam, że koledze chodziło o jej II generację, co bardzo popieram - różnica w sztywności jest niewyobrażalna ;)

PS. Jeśli sprzedawany produkt ma przejechane 50km to ja swoją powinienem sprzedawać jako nową (tam chyba zabrakło jednej literki "k" - miało być 50kkm ;) )

Napisano