Skocz do zawartości

[Cross] rower do 2000zł


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Od pewnego czasu poszukuje roweru typu Cross. Mój limit cenowy to max. 2000 zł. Mam kilka rowerów na oku, ale jako iż jestem laikiem ciężko mi je porównać poza aspektem wizualnym który jest dla mnie ważny. Proszę o ich ocenę, oraz ewentualnie podanie podobnych waszym zdaniem lepszych. Mile widziane komentarze bardziej dokładne aniżeli "lepszy osprzęt", gdyż coś co dla was jest oczywiste dla mnie jest raczej czarną magią.

 

Modele które biorę pod uwagę:

 

Giant roam 3 (rocznik 2012);

 

Kross avado 2.0 (rocznik 2012, tutaj pytanie dotyczące hamulców tarczowych, czy dla zwykłego użytkownika ten przedział cenowy daje wystarczającą siłę hamowania? jak z ich zawodnością?);

 

Wheeler 6.3 (rocznik 2010 ze względu na kolorystykę, tak ja powiedziałem aspekt wizualny też się liczy);

 

Author Stratos (rocznik 2010, 2012);

 

Kellys Coach White (rocznik 2012, w tym modelu maksymalny wymair ramy to 21" i zastanawiam się czy będzie dla mnie odpowiedni, mój wzrost to 187cm);

 

Dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam tyle wzrostu i jak np przymierzałem cube analog to 20'' rama była dla mnie osobiście jakaś mała, tu też chyba duże znaczenie ma długość nóg ja mam nogę 94 cm. Co do samych rowerów jakoś nie robią na mnie wrażenia gianty i treki czasem za 2k dają taki słaby osprzęt że aż się odechciewa patrzeć:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, główna rzecz na którą powinieneś zwrócić uwagę to geometria ramy. Jedna rama będzie bardziej Ci pasować niż inna. Osprzęt po pewnym czasie się zużywa i się go wymienia. Jeśli rower nie będzie wykorzystywany w ekstremalnych warunkach to nawet ten "słabszy" osprzęt da sobie dobrze radę. Druga rzecz, na którą moim zdaniem warto zwrócić uwagę to możliwość zablokowania amortyzatora.