Skocz do zawartości

[900-1100] Cross vs MTB


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

 

Potrzebuje doswiadczonej porady. Planuje zakup roweru do pracy trasa ponad 40 km w dwie strony trasa troche po mieście później za miasto asfalt oraz troche po terenie leśnym ale nie jakimś ekstremalnym utwardzona droga:) i teraz mój dylemat jaki model roweru wybrać jest to troche cieźki wybór tym bardziej iż mój budżet nie jest za wygórowany;/

Mój wzrost to 180cm waga około 88 kg wiem że te dane są potrzebne do wybrania wielkości ramy ale jaka to też nie wiem:P

 

bardzo bym prosił o jakieś propozycje rowerowe, chciałbym napomnieć iż nie bardzo się znam na rowerach a tym bardziej na firmach potrzebuje uniwersalnego oraz wytrzymałego roweru.

myślałem nad np

Kross 2011 Evado 1.1 - Rowery Kross 2011 - Rowery Kross - Sklep rowerowy Mudserwis

Kross Hexagon V6 - Sklep rowerowy Mudserwis

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chcesz jeździć do pracy odradzałbym MTB. Nie będziesz przecież jeździł po bezdrożach. Moim zdaniem najbardziej uniwersalny będzie jakis cross na kolach 28" lub jakis turystyk. Najlepiej, żeby miał pełne błotniki, bagaznik i oświetlenie. Będzie cio wygodnie zabrać jakąś torbe z rzeczami, nie pochlapiesz się jakby padało etc.

 

Jesli zainteresowałes się Krossem, wybierałbym raczej cos tego typu. Świetnie sprawdzi się na miejskich drogach asfaltowych jak i na ubitych szutrowych za miastem.

 

http://www.mudserwis...tal-p-1411.html

 

REGULAMIN, pkt 2i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

REGULAMIN, pkt 2i

 

 

No to chyba, że tak ;) To w takim razie kupował bym jakiś crossowy rowerek na twoim miejscu. Modeli są setki, więc nie ma chyba sensu proponować czegoś konkretnego. Zresztą i na tym forumznajdziesz wiele propozycji. Wszystkie "nie-marketowe" nie-chińskie będą dobre. Teraz na pewno jeszcze znajdziesz wiele wyprzedaży w sklepach przedwiosennych, więc musisz po prostu wybrać taki, żeby ci się podobał :) Jeśli nie masz jakiejś mega kasy, ważnye, żeby kupić coś dobrej marki (rama), osprzęt może być nawet najniższy. Możesz go w przyszłości wymienić. Na kołach 28 i cieńszych oponach będzie i lżej, jeśli głownie asfaltami jeździsz. A gdybyś w przyszłości chciał ruszyć na jakąś dłuższą wyprawę czy wycieczkę to bez problemu sobie dołożysz bagażnik czy coś. Proponowałem od razu trekking, bo dokompletowywanie sprzętu typu błotnik, bagażnik, oświetlenie na baterie wychodzi drożej zazwyczaj niż jakbyś od razu kupił kompletny rower. Przejdź się po sklepach okolicznych najlepiej, żeby sobie usiąść i poczuć czy to właśnie "ten" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to ma być rower na dojazdy do pracy, to faktycznie pomyśl nad trekkingiem. Deszcz, czy błoto nie będą takim problemem, oświetlenie będziesz miał w standardzie.

Może coś używanego:

KALKHOF

CUBE TRAVEL

MORRISON TREKKING

 

Podobnego Cube'a (w wersji damskiej) kupiłem swojej ładniejszej połówce, na dodatek używkę z Allegro i był w całkiem dobrym stanie, a do tego w niezłej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kross Hexagon V6 - Sklep rowerowy Mudserwis

Ten będzie dobrym wyborem.Jeśli stwierdzisz,że opony terenowe dają za duży opór na drogach utwardzonych,kupujesz komplet opon na asfalt i kłopot z głowy.

Kross 2011 Evado 1.1 - Rowery Kross 2011 - Rowery Kross - Sklep rowerowy Mudserwis

Tu napęd 21 biegowy,przestarzały wolnobieg w tylnym kole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tragiczny osprzęt, do tego 7-mio biegowy wolnobieg. Poza tym, że jest nowy, nic sobą nie prezentuje. Dolicz do ceny koszt błotników i oświetlenia, chyba, że zamierzasz jeździć tylko przy ładnej pogodzie i w dzień, ale przy dojazdach do pracy trzeba uwzględnić różne warunki pogodowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już lepiej ten:

http://www.cyklotur.com/x_C_I__T_rower-classic-2011-plus-licznik-sigma-bc1009-gratis-AUTHOR__P_53181828-53010001__PZTA_1__PD_53010491.html

Ale to i tak dosyć podstawowy osprzęt, który po roku będziesz musiał zmieniać lub naprawiać...

Nie kupuj nowego roweru z wolnobiegiem. Patrzyłeś na te linki, które wcześniej Ci podałem? Tamte rowery są o 2-3 klasy wyżej od tego, co wrzuciłeś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...