Skocz do zawartości

[opony] Kenda K-Rad vs Continental Race King


AdrianCM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Mam już ferie, szykuję rower do sezonu i muszę kupić nowe oponki. Zastanawiam się nad 2 modelami podanymi w temacie (do 100zł za komplet + koszty wysyłki). Szerokość 2.2-2.35 , myślę że grubsze będą źle wyglądać. Głównie jeżdżę po asfalcie, więc wydaje mi się że Race King'i będą lepsze. W każdym razie, muszą sporo wytrzymać i być lepsze od chinoli które mam teraz.

Jeszcze jedno, czy na pewno takie oponki będą pasować do obręczy Kross'a 26'' ? Rower to Kross Hexagon V8 '11.

Z góry dzięki za pomoc !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szerokość 2.2-2.35 , myślę że grubsze będą źle wyglądać. Głównie jeżdżę po asfalcie,

Cóż za dwa piękne zdania.Jesteś moim idolem.Domyślam się, że chcesz takie opony do szpanu gratuluje.Tak jak kolega wyżej napisał kup jakieś semislicki, ja nawet pokusiłby się o mniejszy balon niż 1.9 np. 1.75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównie, nie znaczy tylko. Staram się jeździć jak najwięcej po asfalcie dla komfortu. Ale czasem po prostu muszę zjechać z asfaltu, w jakiś las, lekkie błoto, piaski. Nie chcę opon węższych niż 2.1 ani szerszych niż 2.35 . Dlatego myślałem nad RK'mi 2.2 albo K-Radami 2.3 . Z resztą, semi-slicki do MTB ? Według mnie jedno z drugim nie pasuje ;)

A więc, Continentale czy Kendy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a rower mtb na asfalt pasuje nie?Napisz dlaczego opony nie mogą być węższe niż 2.1 za mały szpan?Poszukaj sobie semislicków i dopiero pisz opinię, że nie pasują do roweru mtb.http://allegro.pl/ma...2057762275.html moim zdanie potrzebujesz czegoś takiego.Małe opory toczenia na asfalcie i przejedziesz po ubitej ścieżce w lesie.Napisałeś jeszcze, że "muszą sporo wytrzymać" domyślam się więc, że twoje poprzednie opony szybko się zużyły, przez brak umiejętności hamowania.Jeśli nie nauczysz się tego żadna opona nie wytrzyma długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MTB na asfalt nie pasuje, ale nie lubię kolarek ani miejskich rowerków. A że w okolicy nie mam fajnych i bardziej wymagających dróg to jeżdżę sporo asfaltem. Nie mogą być węższe niż 2.1, ponieważ już przymierzałem stare 1.9 oponki i wyglądały dla mnie po prostu brzydko (tak samo w aucie nie lubię wąskich opon ;)). 2.1 mam teraz, 2.35 Schwalbe też mierzyłem od kolegi Sign'a DS i stwierdziłem że to już maksimum. Dlatego myślałem nad Race King'ami albo tymi Kendami. Te co podałeś też niezłe, ale jakby były chociaż 2.1... Dlatego pytam które z tych 2 modeli lepsze, po prostu wiem że semi-slick'i są mi zbędne :)

Co do poprzednich opon, to tak, tył zszedł z mojej głupoty i braku wprawy. Kupiłem tego Hexagona w sierpniu, we wrześniu już opona zaczęła łysieć i przez okazyjne jazdy do połowy grudnia już mało co z niej zostało. Po prostu za dużo wakacyjnych szaleństw na nowym rowerze wyszło i tyle ;) Ale to nie jest temat na wspomnienia itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Jeśli tak bardzo zależy ci na wyglądzie opon, a nie liczą się ważniejsze czynniki, jak opory toczenia czy trwałość, to kup sobie Kendy Karmy 2.0: OPONA KENDA KARMA KEVLAR 26 2,0 zwijana 60TPI CR (2081494786) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Rozmiar 2.0, ale balon mają szeroki, także powinny ci się spodobać. Zerknij do galerii albo do działu "Wasze rowery" lub "Projekty rowerów" - zobaczysz na fotkach, jak prezentują się w rowerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie, pomijając dokuczanie... Polecam Race Kingi 2.2 nawet te tańsze z drutami, wytrzymała oponka mam już drugi sezon, troszkę na asflacie również przejechały. Jeśli mają być na asfalt to jak mocniej napompujesz toczą się na asfalcie całkiem nieźle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zależy mi na wyglądzie jako takim, tylko chodzi o to, że ten Kross spełnia wrażenie takiego potężnego (gruba dolna część ramy, grubawy amortyzator) dlatego wrzucić do czegoś takiego semi-slicki 1.75 albo 1.9 to przesada.

@up Właśnie myślałem o Race King 2.2 na drucie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wziąłem maxxisy crossmark 2.1 i powiem szczerze trochę żałuję, że nie zdecydowałem się na coś węższego choćby tego wormdrive (a jeżdżę pół na pół asfalt/teren). brać opony terenowe i mocno je pompować tylko po to żeby miały mniejsze opory toczenia to moim zdaniem bez sensu (z dużym ciśnieniem będziesz mocno odczuwał nierówności). w kwestii wyglądu: kumpel założył sobie na tył oponę zjazdową 2.3 albo nawet 2.5 nie pamiętam i to dopiero wygląda głupio bo i tak więcej jeździ po asfalcie i utwardzonej nawierzchni. ostateczne decyzja należy do ciebie, ale dobrze się zastanów żebyś potem nie żałował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie Maxis, Kenda, CST to liga niżej niż Continental, Michelin i te polecam cena/jakość optymalna. Zwijane Conti są po 49zł na allegro 2.1 chyba i Micheliny 1.9 też mają ale 2xszt po 100zl na necie, poszukaj. Sam bym kupił ale mam nowe/prawie nowe.

 

2.35 na asfalt :thumbsup:

 

Bierz bo warto:

http://www.skleprowerowy-duda.pl/index.php?products=product&prod_id=4282

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...