Skocz do zawartości

[Korba] Jaka najlepsza korba do 350 zł ?


bigos97

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

no właśnie, więc chyba tylko deore fc-m590, lub slx uzywany.. mozna na allegro cos wychaczyć :)

lx'a fc-m580 nie wiem czy sie opłaca bo chyba wagowo nieco cięższy od deorki fc-m590 z 2010 roku a droższy pewnie

  • 2 tygodnie później...
Napisano

FC-M590 znajdzie się w cenie poniżej 250zł. z suportem i wysyłką.Nawet gdyby montaż miał być w cenie, albo klucze do montażu, to 300zł i tak jest wygórowaną kwotą.

Napisano

no właśnie, więc chyba tylko deore fc-m590, lub slx uzywany.. mozna na allegro cos wychaczyć :)

lx'a fc-m580 nie wiem czy sie opłaca bo chyba wagowo nieco cięższy od deorki fc-m590 z 2010 roku a droższy pewnie

 

Tak się składa, że FC-M582 jest o ponad 100g lżejsza od FC-M590 bo z wkładem suportu waży ~900g. Co z tego jak LX'a już się nigdzie nowego nie kupi, a szkoda.

 

a jaka jest roznica pomiedzy slx a fc-m590??czy warty dokladac ponad 100 zeta?i co sadzicie o tej korbie:http://www.sram.com/...ucts/sram-s1000??moge ja miec za 320 zeta-czy warto??

 

SLX będzie lżejszy i sztywniejszy. 590 najtaniej do wzięcia za 219zł, slx 170zł drożej, moim zdaniem nie warto dopłacać.

Napisano
a jaka jest roznica pomiedzy slx a fc-m590??czy warty dokladac ponad 100 zeta?i co sadzicie o tej korbie:http://www.sram.com/...ucts/sram-s1000??moge ja miec za 320 zeta-czy warto??

Mniemam że korby nie potrzebujesz do ścigania się więc nie ma sensu dopłacać, tak nie poczujesz różnicy w wadze a sztywność będzie ta sama. Korba SLX ma po prostu puste ramiona w systemie Hollowtech 2 więc stąd ta różnica 100 g. Do twoich potrzeb najlepsza będzie 590-ka. Ten Sram również jest ciekawy jednak jak na twoje potrzeby w zupełności wystarczy 590-ka.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

a w tym moim rowerze jest gwint angielski ? bo nie wiem a nie chce złej kupić

 

A w tym moim rowerze jest gwint angielski ? bo nie wiem a nie chce złej kupićI Czy mogę kupić jakąś korbę z duża zębatką 50 zębów? Ale bardziej mnie interesuje SLX bo juz przód i tył jest SLX jeszcze korba:)

  • 2 tygodnie później...
Napisano

a w tym moim rowerze jest gwint angielski ? bo nie wiem a nie chce złej kupić

Gwint angielski to standard w tej klasie sprzętu, więc zdziwiłbym się gdybyś miał coś innego. Jeśli chodzi o korbę to jeśli się jeszcze zastanawiasz to bierz m590.
Napisano

bedzie SLX. tylko to ma byc 170 czy 175 ? doradźcie bo sie nie znam, i co mam kupić za klucze bo suport zmienie też

Napisano

Będzie SLX. tylko nie wiem jakie klucze mam kupić zeby zdjąć korbę starą wyjąć suport i zasadzić nowy suport i nowiuśkie SLX :)

Napisano

Jeśli miałeś korbę na kwadrat to będziesz potrzebować ściągacza do korb i klucza na wielowypust do kwadratu, a do slxa specjalnego klucza do ht2(możesz go kupić na forum), przekalkuluj to, bo prawdopodobnie bardziej opłaca się zanieść do serwisu.

Napisano

Klucz H2 kosztuje 26 zł i będzie go miał na całe życie, montaż łożysk i korby H2 w serwisie kosztuje 25 zł - za jednokrotne założenie, a np jeżeli będzie chciał po sezonie czy w trakcie przesmarować sobie łożyska albo coś w mufie będzie strzelać, będzie płacił za każdym razem 25 zł?. To samo tyczy się ściągacza i klucza do suportu. W dłuższej perspektywie czasu bardziej opłaci się mieć swoje narzędzia - no chyba że ma się dwie lewe ręce.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...