Skocz do zawartości

Kartur

Nowy użytkownik GZ
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Kartur

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Poniżej tekst mojego maila do sklepu dotyczącego beznadziejnej obsługi posprzedażowej w tym sklepie. Jego lektura powinna wyjaśnić skąd bierze się moja opinia. Szanowni Państwo Oto ciąg dalszy moich niemiłych przygód z rozpatrywaniem przez Państwo reklamacji. Przypomnę: Najpierw kontaktowałem się z Państwem przez formularz kontaktowy na Państwa stronie. Później, gdy po kilku dniach nie otrzymałem odpowiedzi, wysłałem do Państwa maila. Po kolejnych kilku dniach, gdy nadal nie było odpowiedzi z Państwa strony, yykonałem telefon. Pani z którą rozmawiałem miała: a) wyjaśnić powód dla którego nie odpowiedzieliście Państwo na kontakt poprzez formularz kontaktowy na stronie. b) przyjrzeć się mojej reklamacji c) wyjaśnić do czego służą klucze Abus, które otrzynałem wraz z zakupionym rowerem. Po kilkunastu minutach otrzymałem telefon, z prośbą o przesłanie zdjęcia z numerem ramy roweru(co natychmiast uczyniłem) a także informację, abym w sprawie reklamacji skontaktował się ze sklepem we Wrocławiu, przy czym kontakt ten mógł się odbyć jedynie drogą mailową, ponieważ mimo usilnych starań nie zdołałem ustalić numeru telefonu do sklepu. W dniu 01.10.2025 wysłałem maila na adres serwis.wroclaw@centrumrowerowe.pl, którego przesyłam poniżej. Dzisiaj mamy 6 października, a ze strony salonu nie nastąpił żaden kontakt. Do dzisiaj również nie otrzymałem wyjaśnienia odnośnie braktu odpowiedzi z Państwa strony na kontakt poprzez formularz kontaktowy. Także do dzisiaj nie wyjaśniona została kwestia kluczy Abus. Jestem zniesmaczony całą sytuacją, zwłaszcza, że wielokrotnie już dokonałem u Państwa zakupów, na całkiem znaczne kwoty. Mam nieodparte wrażenia, że "opieka nad klientem" trwa u Państwa jedynie do momentu dokonania zakupu, potem zaś zostaje on pozostawiony sam sobie. Moim zdaniem jest to postępowanie skandaliczne. Nie ukrywam, że swoją negatywną opinią postaram się podzielić z jak największą liczbą osób. Zastanawiam się również skąd tak wysoki współczynnik ocen (4,9) Państwa sklepu widniejący na waszej stronie www.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...