Skocz do zawartości

Pat94

Nowy użytkownik GZ
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Lubelskie

Osiągnięcia użytkownika Pat94

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Producent nic nie napisał o pierwszym ładowaniu. W manualu była informacja, że jak się ładuje przez ramę to nie można kręcić pedałami 🙃
  2. Na ostatnim zdjęciu widać tą czapeczkę na baterii. Jest na 4 śruby więc w czasie jazdy trzeba mieć ze sobą multitoola 😉 Rower też ma w ramie wejście na ładowarkę i tak się zastanawiam czy nie podpiąć tam drugiej baterii. Btw bateria nie zmieści się w miejsce bidonu. Zapytam o to sprzedawcę. Obydwie były rozładowane do 0. Jedna wczoraj naładowałem do dwóch kresek. Później zobaczę czy coś spadło. Producent to PIERER New Mobility GmbH czyli gdzieś z fabryki w Niemczech.
  3. Wczoraj odebrałem przesyłkę. Faktycznie składania nie ma za wiele. Na zdjęciu poniżej tak się prezentuje rower wyciągnięty z pudelka. Wystarczy wyprostować kierownicę, skręcić pedały i oczywiście po sprawdzać wszystko. W instrukcji nie ma zapisu żeby zachować gwarancję to jest obowiązkowy serwis po 100km w autoryzowanym serwisie. Niestety moja przesyłka została uszkodzona. Wyciągnąłem rower tylko w celu weryfikacji uszkodzeń i czekam na odpowiedź ze strony sklepu. Przerzutka I zabezpieczenie od koła są zarysowane. Sprawdzałem przerzutkę, wydaje się normalnie działać. Osłonka pod silnikiem i pokrywa baterii jest z plastiku. Moim zdaniem do pokrywy baterii przydała by się jakaś uszczelka. Samo mocowanie baterii wydaje się być solidne. Od dołu trzyma solidny wtyk, od góry dwa zęby, jeden na kluczyk drugi na pokrętło. Baterie przyjechały kompletnie rozładowane. Guzik testu nie pokazywał nawet jednej kreski. zastanawiam się czy były odpowiednio przechowywane bo czytałem że baterie li-ion powinny być przechowywane w naładowaniu 30% - 60%. Dodatkowa bateria nie ma uchwytu, więc aby ją zaczepić w originalne miejsce trzeba zdemontować, z poprzedniej główkę. Bateria w ramie 18" nie mieści się w miejsce bidonu
  4. Dzisiaj przyjdzie 😀 ale nie wiem czy dzisiaj zdążę go złożyć. Wziąłem opcje "do samodzielnego złożenia"
  5. Cześć, nie dawno stałem przed podobnym wyborem i zdecydowałem się na GasGas Tra5. To co się dla mnie liczy: - niezawodność, - pełne zawieszenie, - zasięg. Yamaha mają dobrą opinię, jest popularny więc części są dostępne. Są też mody które zdejmują ograniczenie i nie ubijają baterii. Silnik ma więcej czujników co np zabezpiecza przed nadmiernym zużyciem napędu. Ma też tryb auto. 60 nm może być faktycznie mało w ciężkim terenie ale rowerowe napędy zazwyczaj mają wytrzymałość do 75nm ( mówię tutaj o e-mtb do 10k) Dwie baterie spoko opcja zwłaszcza na dłuższe wypady i po odblokowaniu. Jeśli chodzi o pozostałe komponenty to ja jestem amatorem, nie siedzę w temacie, gdzieś czytałem że przedni widelec i hamulce do wymiany na początek ale też słyszałem opinie, że jak ktoś jeździł na pneumatycznym zawieszeniu to poczuje różnice, a ten kto nie miał z tym styczności to nie. Mój GasGas ma przyjść pod koniec tygodnia to mogę ci opisać swoje wrażenia. Ja jeszcze się zastanawiałem nad Fischerem Montis 6.0i Fully, ale zdecydowałem się na GasGas ze względu na niezawodność
×
×
  • Dodaj nową pozycję...