Skocz do zawartości

TedRed4

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Tadzik
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika TedRed4

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Od miesiąca
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Ogarnianie imbusa 4 razy dodatkowo na wyjazd i to wszystko razy ilość wyjazdów na rower a rzadko nie jeżdżę. Więc wolę ucinać niepotrzebne aktywności
  2. W opisie widnieje, że może iść do Domaina. W poprzednim zebie, którego sprzedałem miałem taką oś i niestety oddałem ją razem z amorem 😕 natchnęło mnie to do rozwinięcia tematu: "czemu producent nie umieście tam na liście Zeba"
  3. Amortyzator sprzedany
  4. Zastanawiam się czy można stosować do Zeba oś Maxle Ulitmate Boost szybkozamykacz skoro nie jest ona podana przez producent jako obsługiwana. Zwykła oś ma takie wymiary Maxle Stelth Boost axle 15x110 mm Długość: 158 mm Gwint: 9 mm Ośka z szybkozamykaczem Maxle Ulitmate Boost axle 15x110 mm Długość: 156,5 mm Gwint: 9 mm Różnica jest wyłącznie w całkowitej długości (1,5mm) ale może to wynika z tego, że w szybkozamykaczu jest sprężyna (?) Producent określa, że ta krótsza ośka działa z Lyriciem, Yari i Pikiem, czyli amortyzatorami z goleniami 35mm. Czy to może jakoś faktycznie wpisywać na Zeba, ta ośka może nie być wystarczająca przy sztywnosci Zeba? Zastanawiam się co może pójść nie tak. Interesuje mnie ten szybkozamykacz bo w sezonie cały czas ściągam i zakładam przednie koło i chcuiałbym sobie trochę ułatwić życie
  5. Obniżam cenę koła do 599 PLN + kw
  6. Obniżam cenę aktualnie do 1500+kw
  7. Sprzedam amortyzator Rock Shox Zeb Select+ 170mm Amortyzator pod koło 29' Stan techniczny amortyzatora określam jako bardzo dobry. Amortyzator kupiony w poprzednim roku. Jest to wersja zbliżona do Ultimate, z tym samym tłumikiem jednak nie posiada seryjnie butter cups'ów. Tlumik Charger 3 RC2 z regulacją szybkiej i wolnej kompresji, regulacją odbicia. Golenie Dolne posiadają widoczne na zdjęciach ślady powstałe w transporcie ze względu na złe umocowanie roweru. Górne golenie w idealnym stanie bez odprysków czy uszkodzeń. Sterówka około 18,5 cm W zestawie dokładam do roweru 1 token i ośkę Mogę podesłać więcej zdjęć dla zainteresowanych. Preferowany odbiór osobisty we Wrocławiu ale możliwa też wysyłka. CENA: 1699
  8. Bezpośrednio z kartoteki mojego amora kieruje mnie na sprężynę z butter cupsami. Tutaj na pewno jest motyw sprzedaży nowych, aktualnych komponentów (a nie starych sprężyn, które wychodzą) bo u mnie nie ma buttercupsow. Więc sprężyna może być 'starsza'. Poza tym sprężyny proponowane są od A1+ są to Debonair+ i tutaj chyba też niskie ryzyko wejścia w produkt
  9. Chciałbym w swoim amortyzatorze wymienić sprężynę powietrzną na taką o innym skoki. Mam Zeba Select Plus na tłumiki Charger 3 RC2. System podpowiada mi, że powinienem użyć sprężyny powietrznej z butter cups ami 00.4318.066.003 Ja jednak nie wierzę w ten wynalazek i wolałbym założyć tańszą sprężynę 11.4018.111.024 - czy ten numer podejdzie? Co znaczą oznaczenia przy Zebie A1, A2?
  10. Właśnie takie kroki podjąłem i faktycznie udało się większość/jak nawet nie całość ściągnąć ✌️
  11. Jestem w trakcie wymieniania łożysk w rami i według producenta wszystkie śruby skręcające zawieszenie są klejone Locktitem. Przy skręcaniu chciałbym również użyć "kleju" ale aktualnie wszystkie gwinty są zasmarkane starym klejem. Czy macie jakieś sposoby na usunięcie starego łącznika. Na razie próbowałem IPA i nożykiem tapicerskim w rowkach wydłubać klej. Ścieranie izopropylem czyści tylko zewnętrzną część gwintu ale tak średnio
  12. @HSM super odpowiedź. Sprawdzałem rozciągnięcie łańcucha m.in. i powoli pokazuje ślady zużycia. Sam napinacz CT-S500 odpada bo system mocowania jest pod hak przerzutki a tam jedyne możliwe mocowanie jest na osi koła. Plan mam na ponowną weryfikację napięcia łańcucha już na nowym i regulacje samego napinacza. Dam znać jakie będą tego efekty. Same zębatki wyglądają poprawnie i nie widać tam wytartych zębów. Dzięki za pomoc
  13. Mam problem z rowerem gdzie występuje przerzutka w pieście - Alfine + napinacz Alfine 8. Przy mocnym naciśnięciu w korbę czuję, jakby przeskakiwał łańcuch i włożona energia nie jest przekładana na koło, tylko gdzie się traci. Pierwszym pomysłem jest weryfikacja łańcucha i ewentualny serwis napinacza - wymiana kółeczka. Poniżej moje pytania: 1. Gdzie może być przyczyna przeskakiwanie łańcucha przy mocnym naciśnięciu na pedał? 2. Czy można dostać gdzieś zestawu naprawcze do tego napinacza? Ja nigdzie nie znalazłem 3. Znalazłem informację, że lepiej wymienić napinacz na Alfine CT-S500 bo lepiej działa. Czy to ma sens? 4. Może sama przerzutka w pieście jest winna? 5. Weryfikacja samej zębatki na pieście?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...