Skocz do zawartości

TedRed4

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Tadzik
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika TedRed4

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Od miesiąca
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Ja wychodzę z enduro i jak już klamoty to mam na rowerze, przypięte do ramy albo ewentualnie duża nerka. Dlatego temat gravelowy badam i szukam najlepszego rozwiązania. Nie dorosłem jeszcze do bibsow i koszulek z kieszeniami więc może to rozwiąże temat🤔 A temat 'konon, podsiodlowka' już kumam 🤓
  2. Widziałem Twój podpis pod postami ale tutaj się nie zgodzę, żeby wozić rzeczy w kieszeniach. Może najlepiej jeszcze spodnie bojówki i w kieszeniach na nogawkach Trochę nie czaję logiki bo piszesz, że wyrosłeś z podsiodłówek ale kokon najlepiej włożyć do podsiodłówki. Zależy mi na takim secie, który mam w rowerze i nie muszę go rozkładać, składać co wyjazd i od nowa go kompletować więc podsiodłówka, może torba "shark fin" na ramę o ile tak się nazywają to też jakieś rozwiązanie
  3. Dzięki za trafną uwagę. Jak podsiodłówka to ze stelażem. Faktycznie może to dobrze wpłynąć na żywotność i zamocowanie zwrócę uwagę na to co podesłałeś
  4. Szukam jakiejś zgrabnej, wygodnej nie angażującej torby na rower. Zależy mi aby zmieściły się tam najważniejsze rzeczy, które warto mieć przy sobie jako minimum przy pojezdzawkach - pompka - dętka - multitool - telefon Zamówiłem jakiś czas temu Evoc seat pack ale jakaś taka toporna była i ją odesłałem. Aktualnie zastanawiam się nad Topeak Aero Wedge. Czy warto? Dajcie znać, co polecacie! Będę też wdzięczny za info jakie pojemności szukać. Myślałem też o trójkątnej torbie Restrap race 1,2 ale tutaj czy warto płacić 3 więcej jak za podsiodlówke?
  5. Cześć wszystkim, stoję przed wymianą haka przerzutki bo moja fantazja była mocniejsza niż gniazdo nakrętki XD Mam hak przerzutki w rowerze w systemie UDH ale jest tam gwint M12x1,75 i taka sama ośka przelotowa - M12x1,75 Uniwersalny hak przerzutki SRAM UDH ma gwint 12x1.0. Skoro producent zaprojektował ośkę z gwintem 1,75 to może ten standard powinienem zostawić. Pewnie mógłbym zamówić hak uniwersalny srama i zmienić oś bo jestem w stanie znaleźć podobną z ciaśniejszym gwintem. Moje pytanie jest takie czy szerszy gwint jest mocniejszy? łatwiejszy w użyciu, bardziej odporny? No bo stary system ma na 20mm rzadszy gwint M12x1,75 a nowe rozwiazanie ma na 16mm M12x1.0 więc pewnie obliczając wychodzi na taką samą ilość miejsca styku w gwincie (?)
  6. Ja zrobiłem doktorat z bagażnika rowerowych i dostępnych modeli . Wysoko środek ciężkości, więc zrezygnowałem. Ogólnie bardzo dobry bagażnik i zastanawiałem się nad nim, jednak bezpieczniej dla mnie ściągać jednak to koło
  7. Teoretycznie lepiej mieć bagażnik gdzie nie trzeba ściągać koła a najlepiej thule eposa i auto z hakiem ale... Tak nie mam Bagażnik to temat rzeka bo tutaj jeszcze wchodzi w grę auto jakim jeżdżę, środek ciężkości roweru w bagażniku i to jak się auto prowadzi. Wiele wyrzeczeń i zależności Mam bagażnik thule upride i on jest na ten moment najlepszym rozwiązaniem. Dlatego tez temat z szybkozamykaczem za 250zl a nie wymianą bagaznika za +1k
  8. Ogarnianie imbusa 4 razy dodatkowo na wyjazd i to wszystko razy ilość wyjazdów na rower a rzadko nie jeżdżę. Więc wolę ucinać niepotrzebne aktywności
  9. W opisie widnieje, że może iść do Domaina. W poprzednim zebie, którego sprzedałem miałem taką oś i niestety oddałem ją razem z amorem 😕 natchnęło mnie to do rozwinięcia tematu: "czemu producent nie umieście tam na liście Zeba"
  10. Amortyzator sprzedany
  11. Zastanawiam się czy można stosować do Zeba oś Maxle Ulitmate Boost szybkozamykacz skoro nie jest ona podana przez producent jako obsługiwana. Zwykła oś ma takie wymiary Maxle Stelth Boost axle 15x110 mm Długość: 158 mm Gwint: 9 mm Ośka z szybkozamykaczem Maxle Ulitmate Boost axle 15x110 mm Długość: 156,5 mm Gwint: 9 mm Różnica jest wyłącznie w całkowitej długości (1,5mm) ale może to wynika z tego, że w szybkozamykaczu jest sprężyna (?) Producent określa, że ta krótsza ośka działa z Lyriciem, Yari i Pikiem, czyli amortyzatorami z goleniami 35mm. Czy to może jakoś faktycznie wpisywać na Zeba, ta ośka może nie być wystarczająca przy sztywnosci Zeba? Zastanawiam się co może pójść nie tak. Interesuje mnie ten szybkozamykacz bo w sezonie cały czas ściągam i zakładam przednie koło i chcuiałbym sobie trochę ułatwić życie
  12. Obniżam cenę koła do 599 PLN + kw
  13. Obniżam cenę aktualnie do 1500+kw
×
×
  • Dodaj nową pozycję...