Skocz do zawartości

TedRed4

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Tadzik
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika TedRed4

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Reaktywny
  • Od miesiąca
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Obniżam cenę koła do 599 PLN + kw
  2. Obniżam cenę aktualnie do 1500+kw
  3. Sprzedam amortyzator Rock Shox Zeb Select+ 170mm Amortyzator pod koło 29' Stan techniczny amortyzatora określam jako bardzo dobry. Amortyzator kupiony w poprzednim roku. Jest to wersja zbliżona do Ultimate, z tym samym tłumikiem jednak nie posiada seryjnie butter cups'ów. Tlumik Charger 3 RC2 z regulacją szybkiej i wolnej kompresji, regulacją odbicia. Golenie Dolne posiadają widoczne na zdjęciach ślady powstałe w transporcie ze względu na złe umocowanie roweru. Górne golenie w idealnym stanie bez odprysków czy uszkodzeń. Sterówka około 18,5 cm W zestawie dokładam do roweru 1 token i ośkę Mogę podesłać więcej zdjęć dla zainteresowanych. Preferowany odbiór osobisty we Wrocławiu ale możliwa też wysyłka. CENA: 1699
  4. Bezpośrednio z kartoteki mojego amora kieruje mnie na sprężynę z butter cupsami. Tutaj na pewno jest motyw sprzedaży nowych, aktualnych komponentów (a nie starych sprężyn, które wychodzą) bo u mnie nie ma buttercupsow. Więc sprężyna może być 'starsza'. Poza tym sprężyny proponowane są od A1+ są to Debonair+ i tutaj chyba też niskie ryzyko wejścia w produkt
  5. Chciałbym w swoim amortyzatorze wymienić sprężynę powietrzną na taką o innym skoki. Mam Zeba Select Plus na tłumiki Charger 3 RC2. System podpowiada mi, że powinienem użyć sprężyny powietrznej z butter cups ami 00.4318.066.003 Ja jednak nie wierzę w ten wynalazek i wolałbym założyć tańszą sprężynę 11.4018.111.024 - czy ten numer podejdzie? Co znaczą oznaczenia przy Zebie A1, A2?
  6. Właśnie takie kroki podjąłem i faktycznie udało się większość/jak nawet nie całość ściągnąć ✌️
  7. Jestem w trakcie wymieniania łożysk w rami i według producenta wszystkie śruby skręcające zawieszenie są klejone Locktitem. Przy skręcaniu chciałbym również użyć "kleju" ale aktualnie wszystkie gwinty są zasmarkane starym klejem. Czy macie jakieś sposoby na usunięcie starego łącznika. Na razie próbowałem IPA i nożykiem tapicerskim w rowkach wydłubać klej. Ścieranie izopropylem czyści tylko zewnętrzną część gwintu ale tak średnio
  8. @HSM super odpowiedź. Sprawdzałem rozciągnięcie łańcucha m.in. i powoli pokazuje ślady zużycia. Sam napinacz CT-S500 odpada bo system mocowania jest pod hak przerzutki a tam jedyne możliwe mocowanie jest na osi koła. Plan mam na ponowną weryfikację napięcia łańcucha już na nowym i regulacje samego napinacza. Dam znać jakie będą tego efekty. Same zębatki wyglądają poprawnie i nie widać tam wytartych zębów. Dzięki za pomoc
  9. Mam problem z rowerem gdzie występuje przerzutka w pieście - Alfine + napinacz Alfine 8. Przy mocnym naciśnięciu w korbę czuję, jakby przeskakiwał łańcuch i włożona energia nie jest przekładana na koło, tylko gdzie się traci. Pierwszym pomysłem jest weryfikacja łańcucha i ewentualny serwis napinacza - wymiana kółeczka. Poniżej moje pytania: 1. Gdzie może być przyczyna przeskakiwanie łańcucha przy mocnym naciśnięciu na pedał? 2. Czy można dostać gdzieś zestawu naprawcze do tego napinacza? Ja nigdzie nie znalazłem 3. Znalazłem informację, że lepiej wymienić napinacz na Alfine CT-S500 bo lepiej działa. Czy to ma sens? 4. Może sama przerzutka w pieście jest winna? 5. Weryfikacja samej zębatki na pieście?
  10. Sprzedam przednie koło w idealnym stanie, po jednym sezonie. Koło złożone na najwyższych komponentach - Obręcz EX511 29' 32 szprychy - Piasta DT Swiss 350, 15x110 Boost - Szprychy DT Swiss Competition cieniowane 2.0/1.8/.2.0 - Nyple DT Swiss Squorx Pro Lock mosiężne Koło proste, szprychy w równych naciągach, obręcz bez wgniotek, bez uszkodzeń, naklejki w bdb stanie. Sprzedaję koło przygotowane pod tubeless bez wentyla, bez opony i bez tarczy hamulcowej Cena: 699 PLN Preferowany odbiór osobisty. Możliwa wysyłka po wcześniejszym ustaleniu. Lokalizacja: Wrocław [link do OLX]
  11. Sprzedam nowe, przednie, świeżo złożone koło do enduro, freeride. Koło złożone na nowych komponentach: - obręcz DT Swiss FR541 29' 32H - piasta DT Swiss 350 15x110 BOOST CL mocowaniem tarczy center lock, 15x110 Boost - 32 szprychy cieniowane DT Swiss Competition J-bend 2.0/1.8/2.0 - mosiężne nyple DT Squorx Pro Lock Brass 15mm - taśma tubuless Muc-off - koło posiada wentyl. Możliwość dołożenia do koła wentyla Muc-Off w kolorze czarnym (+60zl) lub wentyla Muc-off Big-Bore (+100zl) Do obręczy dodatkowo są oryginalne naklejki DT Swiss Naciągi szprych równe, mierzone tensometrem. Centrowanie z wykorzystaniem zegarów. Cena: 1099 PLN Preferowany odbiór osobisty. Możliwa wysyłka po wcześniejszym ustaleniu. Lokalizacja: Wrocław [link do OLX]
  12. Sprzedam nowe, przednie, świeżo złożone koło do enduro/FR. Koło złożone na nowych komponentach: - obręcz DT Swiss EX511 29' 32H - piasta DT Swiss 240 15x110 BOOST CL mocowaniem tarczy center lock, 15x110 Boost - 32 szprychy cieniowane DT Swiss Competition J-bend 2.0/1.8/2.0 - nyple DT Squorx Pro Lock Alu 15mm - taśma tubuless Muc-off - koło posiada wentyl. Możliwość dołożenia do koła wentyla Muc-Off w kolorze czarnym (+60zl) lub wentyla Muc-off Big-Bore (+100zl) Naciągi szprych równe, mierzone tensometrem. Centrowanie z wykorzystaniem zegarów. Cena: 1299 PLN Preferowany odbiór osobisty. Możliwa wysyłka po wcześniejszym ustaleniu. Lokalizacja: Wrocław [link do OLX]
  13. Sprzedam nowe, przednie, świeżo złożone koło do enduro. Jest to ulepszone i bardziej wytrzymałe koło niż proponowane przez DT Swiss M 1900 Spline 15/110 Koło złożone na nowych komponentach: - obręcz DT Swiss e532 29' 32H - piasta DT Swiss 370 15x110 BOOST z mocowaniem tarczy IS (6 śrub), 15x110 Boost - 32 szprychy cieniowane Sapim Race 2.0/1.8/2.0 - nyple DT Squorx Pro Lock Alu 15mm - taśma tubuless Muc-off - koło posiada prosty wentyl presta - możliwość dołożenia do koła wentyla Muc-Off w kolorze czarnym (+60zl) lub wentyla Muc-off Big-bore (+100zl) Naciągi szprych równe, mierzone tensometrem. Centrowanie z wykorzystaniem zegarów. Cena: 699 PLN Preferowany odbiór osobisty. Możliwa wysyłka po wcześniejszym ustaleniu. Lokalizacja: Wrocław [link do OLX]
  14. Czyli czytać znaki. Dzięki za wskazówkę
  15. Czołem, nie znalazłem w regulaminie informacji ile mam mieć postów albo jaki status usera aby wystawiać części na sprzedaż w dziale giełda. Więc tutaj pytam, ile mam stworzyć postów w różnorakich tematach aby móc forumowiczom zaproponować moje usługi w pleceniu kół?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...