Skocz do zawartości

Karolus1

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Karol
  • Skąd
    Rogowo pow. Żnin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Karolus1

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

11

Reputacja

  1. Piasty dt-swiss 370, w zestawie mam przejściówki na sztywne osie na przyszłość. Opony tufo thundero hd 44 mm na dętkach. Tufo stosunkowo świeżo założone więc co do przebić się nie wypowiem. Mostek oryginalny.
  2. Przedstawiam swoją ostateczną wersję Kentfielda 1 Po założeniu baranka przejechałem na nim ponad 2000 km w wersji 1x7. Teraz wpadła kompletna grupa mechaniczna Apex1 1x11 i jestem zachwycony jak mi ten rower pasuje Chciałem coś uniwersalnego ale wygodnego (mam 52 lata ) do przygód i ultra. W ubiegłym roku przejechałem Wisłę 1200 na cannondail trail i nie do końca byłem zadowolony. Odkąd dostosowałem marina to okoliczne wycieczki (nie rzadko około 100 km) jeżdżę tylko na nim. PLUSY I MINUSY - moje subiektywne - WYGLĄD: w zasadzie jedyny główny w mojej ocenie to wygląd. Niektóre dzisiejsze ramy są po prostu piękne a ta w mojej ocenie jest bardzo przeciętna - WAGA: zależy jak na to spojrzeć - w tej konfiguracji rower waży 12 kg choć nadal mamy tu widelec stalowy i siodełko brooksa. + UNIWERSALNOŚĆ : ogromna przestrzeń na opony (mam założone 45mm i miejsca jest w bród), bardzo łatwa do przeróbek rama. Nie miałem żadnych kłopotów z montażem nowego napędu a nie jestem mechanikiem rowerowym. Dużo pkt. montażowych na ramie i widelcu. + TANI: tania baza do modernizacji + WYGODA: to nie jest sportowy rower, choć wydaje mi się bardzo sztywny i szybko się zbiera. Chodzi o to że pozycja jest raczej komfortowa ale za to nie męczę się jeżdżąc w dolnym chwycie. Drogie inwestycje w topowe rozwiązania moim zdaniem nie mają sensu ale można zastosować rozsądne w miarę ekonomiczne rozwiązania, które jeśli się wie co się chce osiągnąć mogą dać dużo satysfakcji. Pozdrawiam kolegów.
  3. zamawiałem w lemonbike, te są stosunkowo ciężkie (1950 g para) ale pancerne i z dużym limitem wagowym. Zysk w stosunku do tych Marina to 370 g. W niedalekiej przyszłości wymienię te drutowe opony na jakieś zwijane i razem będzie ok. 1 kg zysku na wadze na samych kołach .
  4. Witam. Aluminiowy "four corners" z wyraźnie niższą ceną wyjściową do modyfikacji i mniejszą wagą :) Piasty bardzo leciutko się kręcą w porównaniu do tych podstawowych Marina jak i do moich piast shimano w drugim rowerze. Na razie prawie bezgłośne ale podobno jak się smar wytrze to będzie trochę głośniej . Znaczenie ma podobno ilość ząbków ratchet - tu jest ratchen LN 18 t. Do piast mam przejściówki na QR. Rower idzie jak burza w przyszłości koła mogę wykorzystać do roweru ze sztywnymi osiami, wystarczy zmienić końcówki, które dostałem z kołami.
  5. Witam panowie. Bardzo się ciesze że trafiłem na ten wątek. Generalnie od dłuższego czasu jeździłem rowerem mtb cannondeila zmodyfikowanym pod turystykę. Marina Kentfirlda 1 kupiłem po operacji biodra w 2023 r. (wstawiona proteza) ponieważ w procesie rechabilitacji potrzebowałem coś z "wygodną' geometrią dla wyprostowanej sylwetki. Ale wróciłem do pełnej sprawności i intensywnej jazdy na moim MTB (4.500 tys w tym roku np. Wisła 1200 itp). Żal mi jednak było sprzedać Marina bardzo pasuje mi ta rama, choć po powrocie do sprawności zrobiło się za wygodnie. Zaczęły się więc kombinacje. Coś czuję że jestem na początku mojej drogi ze zmianami, ale jeździ mi się tym "zaiście" Pozdrawiam wszystkich nieoficjalnych klubowiczów ZmieńMarina.pl Napęd - na razie bez zmian - po wyregulowaniu działa dobrze klamkomanetki - szosowe turney zaciski hamulca mechaniczne shimano tarcze shimano SLX SM-RT70 kierownica PRO LT GRAVEL koła DT 24mm na piastach DT 370 rachet 18 (lubię jak jest cicho), opona na razie oryginał sztyca amortyzowana Btwin 27,2 - jest ok Co będzie dalej zobaczymy jak pojeżdżę więcej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...