Skocz do zawartości

sebarys

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika sebarys

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od tygodnia
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Dzięki za podpowiedź, myślałem że są one dopasowane i nic tam nie ugram. Sprawdzę czy jestem w stanie tam coś przesunąć
  2. @Krypto.Szosowiec samego zacisku nie ruszałem, wyciągłem tylko klocki żeby zobaczyć jak ten mechanizm regulowania klocków indywidualnie (śrubki "PAD IN") działa w pełnym zakresie ruchu. W momencie wkręcania śrubki (zgodnie z ruchem wskazówek zegara), śruba wkręca się co powoduje przesunięcie klocka bliżej traczy, przy wykręcaniu śruby -> klocek oddala się od tarczy. Przez maksymalne wykręcenie śruby na boku oddaliłem maksymalnie prawy klocek od tarczy, bardziej już nie mogę wykręcić śruby/przesunąć prawego klocka w stronę piasty (w prawo).
  3. @Krypto.Szosowiec Ten model hamulca ma dodatkowe dwie śruby regulujące, jedna dla każdego klocka (na pierwszym zdjęciu ta gdzie jest napis "PAD IN"), za ich pomocą zmieniałem pozycję klocków. Prawego klocka nie jestem w stanie już wypchnąć bardziej w stronę piasty, śrubka dla niego jest maksymalnie wykręcona.
  4. Dzień dobry, Na początku jaki rower i hamulec: - rower NS RAG + 2 https://nsbikes.com/rag-2,553,pl.html - hamulce TRP SPYRE C 6 śrub - tarcze TRP 160mm TR160-29 Przy zakładaniu tylnego koła zauważyłem, że tarcza jest "przesunięta" w stronę prawego klocka. Wyregulowałem odległość klocków tak, żeby prawy był jak najbardziej wysunięty w prawo (w stronę piasty), ale w tym ułożeniu tarcza nadal delikatnie ma kontakt z klockiem. Tarcza jest prosta, przyleganie do prawego klocka jest na całym obrocie. Spróbowałem delikatnie poluzować śruby, co sprawiło, że tarcza delikatnie "odpadła" od napierającego klocka w neutralnej pozycji klocków (bez hamowania). Pomyślałem, żeby może poszukać jakiś podkładek dystansowych i nimi zmodyfikować pozycję tarczy, ale to raczej wydaje się obejście problemu niż sama jego identyfikacja. Ktoś ma sugestie co można zrobić w takim wypadku/miał może podobne doświadczenia? W załączniku zdjęcia które pokazują problem, oraz w jaki sposób hamulec jest w tym modelu przymocowany do ramy - nie widzę za bardzo opcji żeby sam hamulec w jakikolwiek sposób "ruszyć". Z góry dzięki za pomoc! :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...