Skocz do zawartości

Endurfina

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Endurfina

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Reaktywny
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

10

Reputacja

  1. Co powiecie o tym ? https://allegro.pl/oferta/rower-elektryczny-e-bike-bulls-super-enduro-bulls-sonic-en2-bosch-17665141940
  2. https://allegro.pl/oferta/rower-elektryczny-dartmoor-e-thunderbird-cf-12993249573 Znalazłem na allegro, rozmiar L bo pisałem do chłopaków, ja mam 186cm wzrostu więc powinien się nadać, jak się mają dzisiejsze darty do innych firm jak focus,cube,kross itp..? O silnikach poczytam w necie ale jak sie ma jakość tych karbonowych ram, ktoś coś wie ?
  3. Tym razem odpada zakup za granicą i wchodzi w grę tylko przez internet edit. Nie musi być fox, wchodzi w grę rockshox
  4. można zamknąć, chłopaki dali do myślenia, nie ma sensu taka zabawa. Rower leci na sprzedaż a ja szukam elektryka na naszym rynku dzięki !
  5. Cześć, Poszedłem po rozum do głowy i odpuszczam przebudowę mojego enduracza na emtb. Cenowo nic na tym nie ugram a i rzeczywiście gra nie warta świeczki. Szukam jakiegoś uniwersalnego elektrycznego górala. Chcę zacząć eksplorować góry, więc zasięg koło 100km byłby super. Bardzo lubię zjeżdżać trasy typowo endurowe (uwaga! - nie latam paru metrowych hop a bardziej lubię pozjeżdżać techniczne trasy i zaliczyć jakies metrowe dropy, nic więcej) Uwielbiam prace zawieszenia foxa, ale nie oszukujmy się. W kwocie 20tyś zł - a tyle chciałbym przeznaczyć na elektryka nie znajdę nic na tym osprzęcie. Nie mniej, nie interesuje mnie żadna konkretna marka, chcę kupić możliwie na maksa dobrze wyposażony rower, który nada się na: podjazdy, zjazdy i po prostu góry. Czyli wycieczkowiec. Czy prócz obecnego na promocji Krossa Moona Boost 1.0 znajdę cos lepszego lub po prostu jakąś alternatywę? czy może spojrzeć na Lapierre ezesty który ma mały zasięg i baterie, ale w sumie druga waży 1.5kg więc można wrzucić do plecaka a i rower waży stosunkowo mało bo 19kg. Nawet tanio Wystawiony bo za 10-11 przez decathlon wisi obecnie..
  6. Wpadłem na ramę Dengfu, kąty są całkiem całkiem, zawieszenie po niedużych przeróbkach by podeszło, reszta części też. https://www.dengfubike.com/products/e82-frame-motor-battery-kit-复制?srsltid=AfmBOooR1Or-kayv7oR_nkYcfAhnzjFaheaJqu0kyic3_sUrpeCONZhU coś tam już ludzie na tych ramach poskładali z tego co widzę… Przyznam, jest dramat. Producenci są nastawieni na sprzedaż kompletnych elektryków, zakup sensownej ramy z silnikiem i sensownej cenie graniczy z cudem. Rozważałem sprzedaż i zakup, ale… do 25 tysięcy PLN nie znalazłem sprzętu który miałby sensowny osprzęt. Miałem okazję jeździć na słabo lub średnio wyposażonej trailówce i mam porównanie z obecnym Lapierrem. Może jeszcze byłbym w stanie zejść o model niżej z tego foxa 38 factory na jakąś 34/36 i damperem, ale… kultura pracy tego zawieszenia to jest coś rewelacyjnego. A jak widzę podstawowe RockShoxy czy foxy na osprzęcie deore w elektryku za 24 tyś to chce mi się płakać. Chyba jeszcze nie dorosłem, do tego, że za porządnego elektryka trzeba dać te 35+ w górę (lub za mało zarabiam..) więc albo obejdę się smakiem jeszcze, albo pokombinuje coś z tym dengfu. Bo jeżeli by pykła ta rama to w kwocie zakupu Lapierra (14tysięcy) i ramy dengfu (8tysięcy) miałbym coś sensownego. Chyba, że jestem w błędzie i w kwocie 20/22 kupię coś na podobnych osprzęcie co Lapierre. Ale zakładając że znajdę na niego kupca pewnie w kwocie 10/11tyś to muszę dołożyć drugie tyle minimum a obawiam się że osprzęt w takim ebiku będzie tragiczny..
  7. Cześć wszystkim, Jak w tytule, mam Lapierre Spicy CF7.9 na dosyć dobrych moim zdaniem podzespołach mianowicie : Chciałbym wyrzucić ramę, zakupić jakąś z napędem Shimano czy co tam teraz jest dobrego i w modzie przerzucić graty i cieszyć się emtb. Czy jest wogole sens rozważać taką wymianę ramy? Będzie używany do tripów po górach jakiś lajtowych trasach zjazdowych. Jeżeli już to jakiej i gdzie szukać takiej ramy z silnikiem i baterią ? Rama: • Lapierre Spicy Ultimate, w całości z włókna węglowego • Skok 170 mm, koła 29” • Zintegrowana oś przelotowa, dopasowanie wciskane • Standard metryczny, montaż dampera czopowy Amortyzacja: • Widelec: Fox 38 Float Factory Kashima GRIP2, 170 mm, offset 44 mm, boost 15x110 mm • Tylni tłumik: Fox DHX2 Factory Series, 2-pozycyjna dźwignia regulacyjna, sprężyna 450 lbs (dla rozmiaru L), mocowanie 205x62,5 mm Napęd (1x12): • Manetka: Shimano SLX M7100 • Przerzutka tylna: Shimano XT M8100 Shadow+ • Kaseta: Shimano Deore M6100 10-51T • Łańcuch: Shimano Deore M6100 • Korba: Shimano XT M8120, z tarczą 32T, długość 170 mm Hamulce: • Shimano XT M8120 – 4-tłoczkowe, tarczowe hydrauliczne Koła: • DT Swiss EX1700 SPLINE® 622x30c (boost, 28 szprych) • Gotowe pod system bezdętkowy (tubeless ready) • Piasty na Centre Lock, kompatybilne z Microspline Pozostałe komponenty: • Sztyca regulowana Lapierre RAD+ (skok 170 mm, średnica 31,6 mm) • Siodełko Lapierre AM • Kierownica Lapierre 6061DB, 780 mm szerokości (wzrost 30 mm) • Mostek CNC Lapierre, długość 45 mm • Chwyty Lapierre anodowane (duża średnica dla L) • Stery: FSA Orbit Zero ⸻
  8. O Schwalbe nie mogę powiedzieć złego słowa, nie jeździłem na nich. Są jako zapas. Chodziło mi o te w Marinie. A swoją drogą, nie jest prawdą że opona założona przez fabrykę ma totalnie inną mieszankę gumy niż te sprzedawane w sklepach i oprócz nazwy nie mają ze soba nic wspólnego? Ktoś mi kiedyś wspominał że taki maxxis z białym napisem to seryjna opona która nie ma nic wspólnego z tą samą ale żółtym opisem.
  9. 2 wyjazd i co do różnic względem Marina czy w ogóle jak się jeździ.. Względem Marina- to jest przepaść, ale bardziej pod kątem osprzętu. Myślałem, że moje mt201 w marinie są super 😂no jednak nie były. A i zawieszenie.. no też nie. Jeżeli ktoś się przesiądzie z hardtaila na tanią trailówke to i tak jest mega różnica. Ale gdybym podczas 1 zakupu, miał obecną wiedzę, to bez dwóch zdań wolałbym poczekać i kupić lepszy sprzęt. Fox 38 factory i dhx2 wybierają wszystko bez pierdnięcia. Jest sztywno, i miękko.Zauważyłem, że im wolniej, to działa ospale. A im szybciej, to budzi się do życia. Ale piękne jest w nim to, że wybacza moje błędy. Gdy na rr reconie i rr deluxie źle wylądowałem to dostawałem po nadgarstkach, i miotało mną na prawo i lewo. W przypadku foxa, nie ma różnicy czy wyląduje prosto, krzywo, czy zapikuje przodem.. lądowanie można porównać do lądowania w gąbkach w parku trampolin. O ile w napędzie za dużych różnic nie widzę to hamulce to kolejna przepaść. Można zmieniać klamki w mt201 na 500.. klocki.. nie. To nie ma sensu, jak Ktoś chce porządne heble to prawdą jest, że nie ma pół środków. Opony wrzuciłem kryptotale, i robią robotę, po zakupie fabryczne powinny iść zaraz w kosz albo handel. A co do ramy, i jej kątów. Można by się wystraszyć, że po opiniach wyżej ten rower nie będzie jeździł. Stara geo, kąt podsiodłówki do dupy.. i trochę w tym racji ale nie do końca. Pod wzniesienia jedzie się normalnie, nic nie podrywa, natomiast przy stromych podjazdach trzeba się kłaść na kierownicę bo przód zaczyna tańczyć. na pewno jest to bardziej zauważalne jak w Marinie. Ale na nim też musiałem mocno dociążyć przód żeby nie spaść. Co ciekawe, nie żałuję skoku 170mm, którego się obawiałem. Ratuje tyłek i mega się przydaje. + karbonu, że mimo sprężyny i paru drobiazgów to waga jest mniejsza jak Marina. A mam rasową endurówke a nie trailówkę. na pewno wolałem krótsze ramiona korby, które były w Marinie względem tych xt. Dla mnie są za długie. Ale udało się ustawić pozycję , więc jest ok. Więcej zobaczę za miesiąc / dwa. Kondycji brak, więc podjazdy dają tak samo w dupe jak na Marinie rok temu.
  10. Myślę, że bliżej mu do crossa
  11. Cześć, to znowu ja 😁 Ostatnio pomogliście w kwestii mojego sprzętu a teraz czas na rower dla znajomego. Mierzy 183cm wzrostu i waży 85-95kg Rower będzie użytkowany: miasto: 60% lasy i bezdroża : 30% góry: 10% kwota do wydania: 4000zł - sztywno jedyne co przychodzi mi na myśl to : https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-rockrider-expl-540-29/_/R-p-329414 czy nie będzie to przerost formy nad treścią?
  12. Bajkowy garaż niestety za daleko.. studio detailingowe będzie oklejało, całą ramę + widelec serwis 0 - foxa 38 będzie robiony, o dhx2 dostałem informację, że 0 się nie robi, tylko pełny odrazu, bo konstrukcja na to nie pozwala Najwcześniej wyruszę w trasę dopiero po 14 marca, więc dam znać jak pierwsze wrażenia. Mam akurat czas, więc wrzucę wkładki i zamlecze koła. Oponki już zmienione na Continentale Kryptotale, wpadnie jeszcze dedykowany błotnik do 🦊
  13. Sprzęt dotarł 😎😍 jeszcze oklejanie folią żeby nie było zaraz płaczu i w teren 🙈
  14. Cygańskie złoto zawsze robiło zamieszanie 😂 ani ze mnie Piotrek Krajewski ani Szymon Godziek, żeby wymyślać czy rama będzie lepsza w tym albo gorsza w tamtym.. oczywiście nie twierdzę, że tak nie jest, jak chłopaki wyżej tłumaczyli. Natomiast ja tego absolutnie nie odczuje, a nawet jeśli to w tych pieniądzach i tak uważam, że warto. Ceny za rowery ostatnimi czasu mocno odleciały. Albo ja ciągle za mało zarabiam 😳 who knows 🧐
×
×
  • Dodaj nową pozycję...