Skocz do zawartości

grudazone

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika grudazone

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Conversation Starter
  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. No właśnie, ciężko uzyskać jakieś info jak to wygląda w praktyce ( Marcesco troche naświetlił sprawę), raczej wszyscy próbują przeforsować swoje opinie na temat danej marki. Większość producentów daje kpl podkładek, ale jak to pasuje w praktyce? Nie mam wielkich doświadczeń z chińczykami. Na forach Toseek, Ryet i Kocevlo mają różne opinie. W większości ok ale zdarzają się też narzekania. Na Ali jest Og-evkin który wszyscy chwalą, jest też Ican, Winspace ale tu kiera już ponad 1000. To już blisko pułapu za jaki można kupić w Polsce (Pro, Vision) a tu wiadomo zwroty w 14 dni itp. Bontrager to już ponad 2000, poziom cenowy Roval, Enve,Deda które są uznanymi markami. Planuje zakup za ok miesiąc, więc mam czas na przemyślenie.
  2. Czyli nikt nie potrafi podpowiedzieć czegoś konstruktywnego w temacie… 🤦‍♂️
  3. Ok, rozumiem argumenty, wiadomo że np. Bontrager to ekstraklasa ale dwa razy większa cena nie oznacza aż takiej różnicy w wykonaniu czy wadze. Myślę raczej o Vision itp., chinczyki w ostateczności. Pytałem raczej o to czy ktoś próbował takiej wymiany na kierownicę zintegrowaną spoza Treka. Czy nie ma problemów z montażem, podkładkami itp. Co do regulacji, to na 90% znam potrzebny rozmiar, potwierdzę to niedługo na bikefittingu.
  4. Witam! Chciałbym wymienić kierownicę w Madone SL6 na karbonową, aero, najlepiej zintegrowaną. Nie uśmiecha mi się wydanie 3K na RSL, skoro za połowę utej kwoty można kupić np.Vision Metron 5D, nie wspominając już o chińczykach. Czy ktoś przerabiał temat zintegrowanej kiery, czy są tam jakieś problemy?
  5. Rozważałem też początkowo Schwalbe G-one R/RS, bo wypadły świetnie (RS) lub dobrze (R) na bicyclerollingresistance.com no i z dobrych doświadczeń z marką Schwalbe (poza Allround). Niestety odstraszyła mnie znacznie wyższa cena niż Continental i Tufo. Challenge też mają świetne statystyki, ale testy wypadły „kontrowersyjnie” 😉, no i cena zabija. Mam jeszcze chwilę do namysłu, bo koła będą za kilka tygodni. Więc zamówię chyba continentale, przetestuje je wiosną, a jak „dojadę” Allroundy to może wtedy wezmę Tufo. pozdrawiam
  6. Marcesco czyli rozumiem że jeździsz więcej w terenie a mniej po asfalcie? Jak się sprawdzają dwie Terra speed na luźniejszych nawierzchniach? Jest wiele głosów że łatwo się z glebą przywitać 😉 I jeszcze pytanie czy ktoś ma doświadczenia z porównaniem TerraTrail i Thundero? Bo wiadomo każdy swoje chwali, a opinie są skrajne…
  7. I jak wrażenia z Terra Trail? Mam w Rondo fabrycznie G-one Allround 40 na dętkach i ogólnie szukam czegoś lepszego. Mulą na asfalcie a na piachu „da się przelecieć” z rozpędu ale to walka o przetrwanie. Właśnie złapałem kapcia na twardym szuterku po ok 2k i zamówiłem mleko. Zobaczymy… Na wiosnę złożę drugie koła do ścigania, a te zostaną w zapasie do „dojeżdżania”. Zastanawiam się między Continental Terra Trail a Tufo Thundero. Ewentualnie na tył Terra Speed/Speedero. Pozostanę raczej przy 40 ale kusi mnie żeby spróbować na tył 35, chociaż wielu poleca dawać maksymalną szerokość czyli w moim przypadku 45mm. Jeżdżę asfalt/szutry/las 50/40/10. Raczej unikam jak jest duże błoto, chociaż od października do marca to raczej norma w niektórych miejscach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...