Skocz do zawartości

Szymonik

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Świdnica

Osiągnięcia użytkownika Szymonik

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Masz częściowo rację. Jednak oba wyjścia mają wady i zalety. Znalezienie używanego dampera w tej konkretnej konfiguracji może trwać wieki, a nawet jeżeli to się uda to jest ryzyko w jakim będzie stanie. Modyfikacja to trochę zabawy i niepewności czy wskazana przeze mnie część będzie pasowała i czy to jedyny element wymagający wymiany. Dodatkową zaletą modyfikacji byłby ślad w tym wątku dla kolejnych śmiałków chcących podjąć takie wyzwanie. Tak jak wspominałem w poprzednim wpisie najlepszym rozwiązaniem bylby zakup nowego dampera, ale to pozostaje w sferze marzeń ze wzgledu na dostępność.
  2. Cześć, W swoim rowerze chciałem wymienić damper na wersję z blokadą na kierownicy, ale niestety z informacji jakie uzyskałem od jednego z dystrybutorów ta wersja (oraz super deluxe) była dostępna tylko jako OEM. Nie pozostaje mi nic innego jak próba modyfikacji posiadanej wersji RS-DLX-ULT-B2 do wersji RS-DLX-ULTR-B2 (blokada manetką). Szukałem informacji na ten temat, ale bezskutecznie. Przeglądając katalog części serwisowych RockShox znalazłem jako część serwisową od dampera Rock Shox Deluxe Ultimate Remote cały top na rysunku numer 17 numer części serwisowej 11.4118.072.000 (proszę poprawcie mnie jeżeli inaczej nazywa się ten górny element dokręcany do puszki z oczkiem do montażu do ramy). Czy zmiana tego elementu wystarczy aby konwertować damper z wersji standardowej do remote? Uprzedzę możliwość przerodzenia się dyskusji na temat wyższości blokowania dampera na puszce nad opcją z linką. Jeżdżę w miejscu gdzie często zjazdy przechodzą w podjazdy i odwrotnie, ciągłe sięganie do blokady na puszce jest mało komfortowe i oczywiście wymusza oderwanie ręki od kierownicy. Damper jest zamontowany w Kellys Thorx 50 (2020), a przy podjazdach od 15% wzwyż z otwartą blokadą bujanie jest już mocno uciążliwe i mam wrażenie, że pochłania zbyt dużo energii dlatego blokowanie jest raczej obowiązkowe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...