Cześć,
W swoim rowerze chciałem wymienić damper na wersję z blokadą na kierownicy, ale niestety z informacji jakie uzyskałem od jednego z dystrybutorów ta wersja (oraz super deluxe) była dostępna tylko jako OEM. Nie pozostaje mi nic innego jak próba modyfikacji posiadanej wersji RS-DLX-ULT-B2 do wersji RS-DLX-ULTR-B2 (blokada manetką). Szukałem informacji na ten temat, ale bezskutecznie. Przeglądając katalog części serwisowych RockShox znalazłem jako część serwisową od dampera Rock Shox Deluxe Ultimate Remote cały top na rysunku numer 17 numer części serwisowej 11.4118.072.000 (proszę poprawcie mnie jeżeli inaczej nazywa się ten górny element dokręcany do puszki z oczkiem do montażu do ramy). Czy zmiana tego elementu wystarczy aby konwertować damper z wersji standardowej do remote?
Uprzedzę możliwość przerodzenia się dyskusji na temat wyższości blokowania dampera na puszce nad opcją z linką. Jeżdżę w miejscu gdzie często zjazdy przechodzą w podjazdy i odwrotnie, ciągłe sięganie do blokady na puszce jest mało komfortowe i oczywiście wymusza oderwanie ręki od kierownicy. Damper jest zamontowany w Kellys Thorx 50 (2020), a przy podjazdach od 15% wzwyż z otwartą blokadą bujanie jest już mocno uciążliwe i mam wrażenie, że pochłania zbyt dużo energii dlatego blokowanie jest raczej obowiązkowe.