Skocz do zawartości

Johan_Max

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Johan_Max

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Collaborator
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. https://www.centrumrowerowe.pl/kierownica-trekkingowa-xlc-hb-c03-pd29007/ https://allegro.pl/oferta/kierownica-kalloy-uno-al-092-miejska-cz-mat-alu-13395168180 Szukam czegoś takiego ze wzniosem i odchyłem tylko pod mostek 31mm
  2. Dajcie spokój już z tą gazelą xd Zrozumiałem za pierwszym razem że jest za ciężki i nieodpowiedni. Nie bronię nigdzie tego wyboru. @Maciek.B W przeciwieństwie do prostej kierownicy, ta miejska daje opcje. Możesz jechać wyprostowany albo pochylony i uchwyt jest też bardziej ergonomiczny. Jeździłem też z dużym obciążeniem na rowerze, więc wiem jak to jest. Minus jest taki że czasami trzeba wejść z plecakiem choćby do galerii, więc musiałbyś nosić takie torby z maka przez całą galerię z powrotem do zaparkowanego roweru. A jeżeli się odpina torba to trzeba za każdym razem marnować czas na jej przypinanie. Z tego co widziałem takie rozwiązania stosują tylko dedykowani kurierzy, jak domino czy lisek, którzy robią zamówienia tylko dla jednej sieci. Zresztą ciężkie ładunki to rzadkość.
  3. @Mihau_ A nie ma zwrotnych, lekkich, dynamicznych z wykrzywioną, wysoką kierownicą? Na których nie trzeba leżeć?
  4. @marvelo Przerzutki, hamulce zabudowane w piastach zawsze są cięższe? Bo przyznam jak dla kogoś komu zależy na bezawaryjność, zabudowany mechanizm jest kuszący.
  5. Elektryki w takiej cenie czuję że będą byle jakie? No i z tego co słyszałem, to elektryk jest dobry jak nie chcesz się zmęczyć, a zmęczenie dla mnie to (póki co) nie jest duży problem. Proste plecy na rowerze to dla mnie atut, szczególnie kiedy masz coś ciężkiego na plecach czy płyny @Mihau_ Chcesz powiedzieć że jest słaby jak na miejski, czy ogólnie miejskie są słabe?
  6. https://allegro.pl/oferta/gazelle-orange-c7-rower-miejski-rama-53cm-kola-28-12917453262 Co myślicie o nim? Zależy mi na niezawodności i wygodzie, na jeżdżenie 35h w tygodniu. Wolny specjalnie też chyba nie jest, skoro na miejskim z auchan jestem w stanie jeździć 26km/h bez stawania na pedałach. Miasto warszawa. 175cm/70kg~
  7. Poprzedni właściciel na pewno coś przy nim majstrował, ale nie wiem czy wymieniał hamulce. Brudny wiem
  8. Jeszcze wracając do tematu rodzaju hamulców. Tarczowe są lepsze pod względem wytrzymałości, awaryjności? Widziałem że okładziny mają dużo cieńsze na klockach.
  9. Reguluję, tylko że regulowanie co dzień, co kilka godzin to wciąż chyba przesada
  10. Wygodniej się je wymienia niż normalne? Polecisz jakieś?
  11. V-brake "Obręcze z twardym pokryciem ceramicznym lub podobnym (np. Mavic, Rigida) potrafią bardzo szybko zjadać zwykłe klocki," To tani rower więc wątpię. Kiedy byłem w serwisie centrować koła, to mówili mu że to jakieś miętkie obręcze. Najszybciej te klocki schodzą na deszczu to prawda. Kiedy było sucho to potrafiłem na nich tydzień wyjeździć przynajmniej.
  12. Jestem kurierem rowerowym, kupiłem używany zwykły jakiś 20 letni rower miejski,. Po kilku wizytach w serwisach fajnie jeździ, tylko jest ciągły problem z hamulcami. Jeżdżę dość intensywnie i klocki się zużywają w zatrważającym tempie, niedawno wystarczyły na tydzień na jednym kole, potem kończyły się po jednym dniu, a ostatnio już ledwo hamowały po dwóch godzinach. Mam tutaj kilka pytań. Czy to może być wina felg? Czy warto brać droższe kostki (obecnie używam dość tanich) i czy cena idzie w parze z wytrzymałością (siła hamowania mniej mnie obchodzi)? Jeśli tak, to jakie są najwytrzymalsze? Czy hamulce tarczowe są lepsze pod tym względem od v-brake? Na koniec, czy warto modyfikować taki 20 letni rower dodając tarcze (o ile można), lepsze koła etc czy już lepiej kupić nowy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...