Skocz do zawartości

CUKS

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika CUKS

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Dziękuje za opinie. Przez weekend intensywnie rozmyślałem co zrobić z tym fantem i chyba nie pozostaje nic innego jak odpuścić naprawę (czekam jeszcze na odpowiedź z SFR). Podchodząc do tematu z innej beczki, czy moglibyście polecić mi frameset, do którego mógłbym przerzucić jak najwięcej osprzętu z cannondale? Coś w stylu gravel na wyprawy, bikepacking. Najbardziej zależałoby mi na zostawieniu napędu, gdyż w zeszłym sezonie, w lipcu założyłem nowiutkiego Garbaruka.
  2. Cześć, Jestem posiadaczem gravela Cannondale Slate CX1 od jakichś 4 lat. Pomimo przeciwności i sporych kosztów eksploatacji byłem zadowolony z użytkowania maszyny. Byłem, gdyż jakieś 2 tygodnie temu podczas serwisu napędu zauważyłem pęknięcie ramy na spawie, przy łączeniu podsiodłówki z poziomą i tylnym trójkątem (foto w załączeniu). Pęknięcie jest widoczne i postępuje w kierunku tylnego trójką oraz dołu rury poziomej. Kontaktowałem się wstępnie z firmą Red-Spaw z Wwa w celu pospawania pęknięcia, odpisali, że mogą wykonać naprawę za ok 150-200 zł. Jest to newlargiczny punkt ram alu cieniowanych, więc postanowiłem zagłębić się w temacie napraw ram na forum. Niestety z tego co widziałem, naprawy pęknięć w górnym kominie kończą się w jeden sposób, ponownym pęknięciem przy nowej spoinie, zmienną jest w tej sytuacji tylko czas użytkowania po naprawie. Ogólnie mówiąc rower był użytkowany w normalny sposób, wiadomo trochę terenu, trochę asfaltów, ale nie startowałem na nim w maratonach i podobnych. Od mniej więcej 2 lat zacząłem dalej podróżować rowerem, zjeździłem na nim trochę Polski, byłem również w Berlinie. Nigdy nie katowałem go w jakiś niemoralny sposób stąd moje spore zdziwienie kiedy zauważyłem pęknięcie. Podobnie jak jeden z przypadków na forum, miałem siodło bardziej wysunięte w tył i sztyce z lekkim offsetem, ale w moim przypadku była dość głęboko osadzona w podsiodłowej, była to sztyca carbon. Pytanie czy jest cień szansy na naprawę pęknięcia i dalszą bezpieczną eksploatację? Przeglądając forum owa nadzieja zaczyna niestety uchodzić ze mnie. Zależy mi na porządnej naprawie, gdyż nie chciałbym, żeby ponownie pękła gdy będę w trasie do np. Holandii. Jeśli chodzi o dożywotnią gwarancję na ramę od producenta to niestety jest ona przypisana do pierwszego właściciela, który kupił rower i zarejestrował na stronie. Niestety jestem drugim właścicielem, poza tym Cannondale ma swoje wytłumaczenie na termin "dożywotnia" i tłumaczą się, że to nie jest moje dożywocie (czytaj użytkownika) tylko ramy, a czas tego dożywocia jest w jakiś magiczny sposób przez nich określany. Za wszelką pomoc, opinię i informacje przez Was udzielone serdecznie dziękuję.
  3. CUKS

    [GPS] Lezyne Mega XL obudowa tylna

    Dokładnie 21.03.2023 wysłałem maila do Pana Gajdowskiego z Cycling Division podany jako dystrybucja na Polskę, odpowiedzi do dziś nie otrzymałem. Poniżej wrzucam screena widomości. @plato masz jakieś nadzwyczajne zdolności perswazji, że udało Ci się ich przekonać do wysyłki 2 egzemplarzy.
  4. CUKS

    [GPS] Lezyne Mega XL obudowa tylna

    Cześć, Zobaczyłem ten wątek i postanowiłem od razu się zalogować, gdyż mam ten sam problem. W marcu kontaktowałem się z suportem Lezyne, ale podobnie jak u Ciebie @plato odesłali mnie z kwitkiem. Teraz widzę, że źle zrobiłem, odpuszczając temat i nie wiercąc im dziury w brzuchu, może by wysłali. @plato jeśli możesz to proszę podaj namiary na sklep z Czech, który to wysłał. Czy kontaktowałeś się z suportem przez facebooka czy może inną drogą? Chętnie bym odkupił jedną obudowę, ale wiem że obowiązuje prawo pierwokupu i koledzy wyżej mają pierwszeństwo 😀 Może przyatakujmy zbiorowo Lezyne, zasypmy wiadomościami, a nóż się uda coś wywalczyć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...