Skocz do zawartości

damyan006

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika damyan006

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od tygodnia
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Czekam na odpowiedź producenta bo mi też to zdjęcie dało mi do myślenia.
  2. Reasumując wydaje się że najlepszą opcją będzie wymiana ramy. Chyba że, ktoś tu napisze że jazda na krzywej jest wykonalna bez perspektywy uszkodzenia ciała. Czy wymiana ramy jest możliwa w warunkach chałupniczych, bez potrzeby wyszukanych narzędzi?
  3. Skąd pewność że rama jest aluminiowa? Wszędzie gdzie googluje ten model, znajduję informację ze to stal? Da się to jakoś rozpoznać? jakieś oznaczenie na ramie czy coś? Rower jest ma już 2 lata , więc reklamacja nie wchodzi w grę. Wydaje mi się ze do tego musiało dojść podczas jazdy na jakimś krawężniku albo dziurze. Mój pomysł zakładał ze podczas wbijania sztycy trochę wyprostuje się rura (rozepchnie zgięcie).
  4. Witam na forum. Ma moim rowerze (z dolnej półki VIPBike cross 700) zauważyłem wykrzywioną rurę podsiodłową (na zdjęciu). Widziałem wątek poruszający podobny temat ale nie dowiedział on na moje pytanie. Otóż ponoć z prostowaniem ram stalowych nie jest tak źle jak z aluminiowymi. Z tego co wiem rama w moim rowerze jest stalowa. A pytane brzmi w jaki czy faktycznie da się to wyprostować i w jaki sposób to zrobić? Moim jedynym pomysłem jest wbicie fragmentu sztycy wgłąb rury (na tyle krótki żeby dało się wsunąć faktyczną sztyce z siodełkiem), tak aby trochę wyprostowała a trochę wzmocniła ten fragment ramy. W takim przypadku szyca ta musiałby zostać tam na zawsze. Czy widzicie inne sposoby? A może wykrzywienie to jest niegroźne i można z takim jeździć? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...