Skocz do zawartości

XIcekX

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika XIcekX

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Reaktywny
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Witam przymierzam się do kupna roweru dla dziewczyny. Dziewczynie zależy na wygodnej pozycji za kierownicą, ale żeby rower też nie miał dużych oporów toczenia i łatwo przyspieszał. W 60% rower, będzie wykorzystywany na miejskich ścieżkach rowerowych, a pozostałe 40% na wyprawy po leśny ścieżkach, drogach. Dziewczynie raczej zależy na tym, żeby rower posiadał błotniki i koszyk na zakupy też myślę, że przydałby się, ale z drugiej zaś strony chyba najważniejsza jest pozycja za kierownicą i niskie opory toczenia. Co będzie lepszym wyborem cross czy trekking? Mam na oku Lazaro Integral V3 oraz Lazaro Integral V3. Poproszę o wszystkie za i przeciw tych dwóch typów rowerów.
  2. To kruszyna 47 kg Teraz pytanie czy warto dopłacać do tych modeli V2/ V3 względem V1 ? Wiadomo to inwestycja na lata dlatego musimy rozważyć wszystkie za i przeciw. I kwestia amortyzacji. Nie znam się na tym, ale jednak amortyzator przynajmniej w teorii powinien zwiększać komfort jazdy na nierównościach. Wczoraj jadąc rowerem po leśnych drogach bez jakiejkolwiek amortyzacji dało się odczuć. Rower rocznie przypuszczam, że nie zrobi więcej niż 1500/ 2000 km to i tak wartości prawdopodobnie zawyżone, a realny przebieg, będzie mniejszy, choć kto wie... 🙂 Wolimy raczej rower już wyposażony w błotniki itd.
  3. Witam przymierzam się do kupna roweru dla kobitki. Rower 60% miasto do sklepu po przysłowiowy chleb i bułki, a pozostałe 40% trasa 10-20 km przez las, utwardzoną ścieżką rowerową szutrową i częściowo asfalt.. Dodam, że rower, będzie użytkowany zazwyczaj na krótkich odcinkach do 10 km wliczając w to powrót do domu. Myślę więc, że nie potrzeba tutaj wybitnych komponentów za miliony szekli Dziewczyna ma 160 cm wzrostu, który rozmiar ramy dla poszczególnych modeli, będzie odpowiedni? Czy ten V1 do tak krótkich odcinków, będzie dobry czy lepiej dopłacić? Przypadły nam do gustu, wizualnie modele Lazaro lecz jako laicy nie mamy tutaj pojęcia czym tak naprawdę się różnią wersje V1, V2, V3: Lazaro Senatore V1: https://lazaro-bike.pl/sklep/lazaro-senatore-v1-damski-2024_pid=439 Oraz Lazaro Senatore V2: https://lazaro-bike.pl/sklep/lazaro-senatore-v2-damski-2023_pid=460 Lazaro Senatore V3: https://lazaro.erli.pl/produkt/lazaro-senatore-v3-wypasiony-treking-damski-alivio-28,141583491?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=19901711897&gclid=CjwKCAjwkuqvBhAQEiwA65XxQKw71qYpCvCU0iYono2i4gjTrgtwNUkk3ibrSYxP27-6vrJctm9-eBoCRr0QAvD_BwE&gad_source=1 Który z rowerów, będzie lepszym wyborem i dlaczego? [do 2000zł] uniwersalny do jazdy po mieście/ czasem krótka trasa
  4. Niestety nie przelewa się w domu ostatnio, a rower potrzebny. Więcej lepiej kupić bez amorków. Ale czy to, nie będzie uciążliwe przy krawężnikach w mieście?
  5. Witam przymierzam się do kupna roweru dla kobitki. Rower 90% miasto do sklepu po przysłowiowy chleb i bułki, a pozostałe 10% od czasu do czasu jakaś krótsza trasa. Dodam, że rower, będzie użytkowany zazwyczaj na krótkich odcinkach do 10 km wliczając w to powrót do domu. Myślę więc, że nie potrzeba tutaj wybitnych komponentów za miliony szekli Dziewczyna ma 160 cm wzrostu, który rozmiar ramy dla poszczególnych modeli, będzie odpowiedni? Przypadły nam do gustu, wizualnie dwa konkretne modele: Lazaro Liberty: https://allegro.pl/oferta/rower-damski-lazaro-liberty-trekking-28-aluminiowy-shimano-solidna-17-15144698959?bi_s=ads&bi_m=showitem:desktop:top:active&bi_c=NThiODJmNzUtMzdmOC00MTc1LWFiY2QtZGVmZjA0OWVhNTFhAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=6ce7ca49-8c0f-4020-9eee-939a8c7ab9b8 Oraz Kros Trans 1.0: https://allegro.pl/oferta/rower-trekkingowy-kross-trans-1-0-m-15021606887 Który z rowerów, będzie lepszym wyborem? [do 1400zł] uniwersalny do jazdy po mieście/ czasem krótka trasa
  6. Witam moja dziewczyna przymierza się do kupna roweru. 90% czasu jazdy na rowerze spędza jeżdżąc po miejskich rowerowych, asfaltowych ścieżkach. Od czasu do czasu krótka i sporadyczna przejażdżka lasem. Rower ma mieć zastosowanie do jazdy wokół komina, do sklepu po bułki itd. Zastanawia się nad trekkingiem, a rowerem miejskim. Nie znam się na tym, ale trekking wydaje się w mojej opinii lepszym wyborem chociażby z powodu pełnego większej ilości biegów. Wpadł nam w oko ten model : https://www.centrumrowerowe.pl/rower-trekkingowy-damski-alpina-bike-eco-lt10-pd36210/ Czy to dobry wybór czy jednak polecacie inny rower w tych pieniądzach? Dodam od razu, że każdy grosz się liczy i nie raczej nie chcielibyśmy przekraczać tego budżetu. Pozdrawiam
  7. Kupiłem dla siebie rower w prostą ramą, a dla dziewczyny chce wziąć właśnie taki z obniżoną ramą. Ma 160 cm wzrostu czy rozmiar 15,5 nie będzie dla niej za duży?
  8. A co sądzicie o tym? Już przymierzam się do zakupu. Rower i tak ma być w 95 % do miasta i rekreacyjną jazdę. Ludzie polecają, aż nadto w tej cenie https://www.centrumrowerowe.pl/rower-miejski-felt-verza-speed-50-pd36882/
  9. Witam przymierzam się do kupna roweru, ale całkowicie nie wiem co wybrać. Wcześniej jeździłem na "góralach" typu Best city, Ranger Strong. Na starcie opiszę siebie. Mężczyzna w wieku 27 lat, wzrost 182 cm, waga 64 kg. Niestety los chciał, że przytrafiła mi się przykra niespodzianka w postaci białaczki limfoblastycznej, wykrytej w wieku 20 lat. Od tamtej pory w zasadzie nie jeździłem wcale rowerem. Następstwem chemioterapii oraz radioterapii zwieńczonej przeszczepem szpiku, była przewlekła choroba, którą chcąc, nie chcąc będzie ze mną do końca życia, a mianowicie niedoczynność kory nadnerczy. Choroba ta sprawia, że jestem wyczerpany przy wykonywaniu nawet prostych czynności. Potrzebuję roweru głównie do miasta, do przejażdżek po 5-10 km, a z czasem może i większych. Mam nadzieję, że systematyczna jazda poprawi trochę mój stan W pobliżu mojego domu jest sporo ścieżek rowerowych, którymi mam zamiar się przemieszczać, sporadycznie planuję krótkie przejażdżki w lesie. Generalnie 90% miasto i asfalt. Najważniejsze jest dla mnie, żeby rower się łatwo "toczył" po jezdni bez ciągłego pedałowania oraz, by po nabraniu prędkości rower tracił prędkość powoli. Nie znam się całkowicie na rowerach, ale czytając w internecie stwierdziłem, że najlepszym wyborem, będzie trekking lub rower crossowy. Poproszę o poradę co lepiej się sprawdzi Upatrzyłem sobie następujący model: Lazaro integral V1 https://allegro.pl/oferta/lazaro-28-integral-v1-solidny-cross-men-altus-12054627361?bi_s=ads&bi_m=listing:desktop:query&bi_c=NThiODJmNzUtMzdmOC00MTc1LWFiY2QtZGVmZjA0OWVhNTFhAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=acbfff7a-f59a-4f2c-9810-aac0ba527562 Czy, będzie to dobry wybór, a może lepiej w tych pieniądzach wybrać inny model? Drugie pytanie, które kieruję do was drodzy użytkownicy forum tyczy się rowerów używanych. Warto kupić takowy czy lepiej nie żydzić i wydać trochę więcej i mieć spokój ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...