Skocz do zawartości

stan29

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika stan29

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Zupełnie nie rozumiem Twojego komentarza albo ty nie zrozumiałeś mojego żartu. Dziękuję za Twoją propozycję w postaci Cannondale, jak pisałem jest to fajna opcja, którą wezmę pod uwagę. Ja nic nie oczekuję, ale jeśli ktoś ma inne propozycje to będzie miło. Jak będę miał możliwe propozycje to wspólnie z żoną podejmę decyzję o zakupie - nie każdy rower jest też łatwo dostępny.
  2. Kryterium „ogólnie ładny” napisałem trochę z uśmiechem, chociaż dla żony jest to pewnie najważniejsze kryterium. Dla żony, rowery Liv na zdjęciach wyglądają jakby miały ścięta ramę - coś na wzór rowerów górskich i to jej się nie podoba. Cannondale topstone to bardzo fajna propozycja, Inflite 3XS też wezmę pod uwagę. Jak ktoś ma inne propozycje to chętnie posłucham.
  3. Cześć, Szukam roweru dla swojej żony. Wzrost 153cm, wewnętrzna długość nogi 70cm. Rower będzie używany w różnym terenie - od szosy po lasy, kamienie, ale nie będzie to też bardzo trudny górski teren. Żona już posiada rower górski i stary rower szosowy, który trzyma ze względu na sentyment. Nie lubi jeździć z prostą kierownicą, dlatego pewnie sprzeda rower górski. Teoretycznie mógłby to być rower typu szosa all road - musi mieć grubsze opony. Największym problemem jest rozmiar roweru - rozmiar ramy wychodzi chyba 46. Gdyby była wyższa to bym pomyślał o Canyon Grizl CF SL 8 - nie jest on dostępny w rozmiarze 3XS. Jest za to dostępny Grizl 7 z ramą aluminiową, który jest tańszą opcją, ale jeszcze długo będzie niedostępny i jest zdecydowanie cięższy. Wymagania: - klamkomanetki shimano - 2 blaty z przodu byłyby spoko, ale nie jest to wymóg konieczny - waga ma duże znaczenie - nie chciałbym przepłacać za markę - raczej nie w jaskrawych kolorach - musi być ogólnie ładny 😅
  4. Dzięki za odpowiedź, zapomniałem dodać, że tym rowerem jeżdżę głównie po mieście i to ciągnąc przyczepę rowerową z 2 dzieci. Dlatego też myślałem o 2x, a nie 1x. Przy podjazdach po górę bywa ciężko. Rower plus przyczepa, 2 dzieci to jakieś 70kg. Zastanawiam się czy wówczas deore 2x11 m5100 będzie lepsze niż to co teraz…
  5. Cześć, Zastanawiam się nad modyfikacją swojego roweru, jest to Unibike Fusion 2018, koła 29, rama 17. Chciałbym w nim zmienić przerzutki na Deore 2x11 M5100, zastanawiam się czy według was to dobry wybór (nie chce za bardzo 1x) oraz czy kaseta 11rz wejdzie na obecny bębenek? Piasta shimano fh-tx505 - na niektórych stronach jest napisane, że kaseta 11rz jest ok, nie wiem jak to sprawdzić (na stronie shimano w tytule jest 8/9/10, a w opisie 8/9/10/11, ale to dotyczy fh-tx505-8, nie wiem czy ja mam piastę z końcówka 8). Jeśli nie to wówczas lepiej zmienić sam bębenek czy całe koło?
  6. Dzięki za odpowiedź, faktycznie, nie wiedziałem, że trzeba amortyzować powyżej 10k, natomiast mam ogarniętego księgowego, który potrafi coś wykombinować… Niestety, nie wiem czy 35c mi wystarczy, jeździłem na grubych oponach na mtb oraz 28-30c na szosie na asfalcie. Nie wiem jak to jest z 35c na lekkim off roadzie. Mój cel na przyszły rok to trasa Poland gravel race 2020 - jeśli zrobię taka trasę na 35c (nie jadąc 5-10km/h lub obawiając się, że rozwale sobie rower) to mi to wystarczy. Trochę się skłaniam ku Superior x road team issue. Dobry osprzęt, możliwość opon 40c, klasyczny wygląd. Na drugim miejscu Ridley Grifn, na trzecim nadal Canyon grail - mimo dwuplatowej kierownicy coś mnie w tym rowerze urzekło. Muszę jeszcze pojeździć po różnych sklepach rowerowych - chociażby wspomniany Ridley.
  7. Jeśli mowa o shimano 105 to nie powinienem bardziej liczyć na jakis rower za 10-11k? np https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-szosowe/endurance-bikes/endurace/cf/endurace-cf-7/2735.html?dwvar_2735_pv_rahmenfarbe=BK%2FBK albo https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-superior-x-road-team-comp-gr-pd32437/ Wiem, że pierwszy rower słabo dostępny, a drugi to grx 600, ale rozumiem, że grx 600 jest na poziomie 105? Jeśli tak, to czy warto dopłacić 3-4k?
  8. Dziękuje za propozycje, na pewno udam się po urlopie do wspomnianego salonu. Pisząc wygodna mam na myśli szosa typu endurance, czytałem, że w niektórych rowerach kręgosłup jest powyginany w każdą możliwa stronę. Superiora x-road team issue znalazłem za 14k, także fajna cena. Minus, że musiałbym kupić dodatkowe opony/koła, bo w zestawie są 28/30. Ridley wyglada super, serwis na Zakopiance to dodatkowy plus. Jeśli chodzi o model grifn to można od razu wziąć opony 35 - nie musiałbym mieć drugiego kompletu. Zastanawia mnie cena tego roweru. Model GRX800 2x11 znalazłem w cenie 4200euro, a więc zdecydowanie więcej niż superior i canyon, chyba że są jakieś promocje?
  9. Cześć, w najbliższym czasie planuje zakup nowego roweru (muszę zrobić koszty w firmie), a że czasami trzeba trochę poczekać na rower to muszę wiedzieć wcześniej co i jak… Mam w planach koszty niezwiązane z rowerami na początku 2024, jeśli miałoby to większy sens to mógłbym spróbować przesunąć te zakupy na koniec obecnego roku, a rower kupić w pierwszych miesiącach 2024 - nowe modele? Lepsze promocje w zimie? Obecnie mam rower górski, który jest dosyć ciężki - unibike fusion 2018. Trenuje na nim głównie korzystając z wahoo kickr v6, w weekendy robię niewielkie wycieczki ok. 50km. Po nowym roku sytuacja związana z praca ma się zmienić i będę dużo więcej czasu spędzał faktycznie na rowerze, a nie na trenażerze. Można by się zastanawiać po co teraz chce kupić rower, ale jest to kwestia robienia kosztów w firmie, a rower faktycznie mi się przyda. Czego oczekuje od roweru: - wygodna pozycja - nie będę się ścigał na zawodach, ale nie chce zostać daleko w tyle jak będę jeździł na wycieczki ze znajomymi - maja głównie szosówki, nie są też prosami - wystarczy mi torba pod siodło i pod ramę - chciałbym móc robić trasy typu Poland gravel race (Przemyśl-Zakopane) - będę dużo jeżdził na asfalcie, ale raczej słabej jakości - mieszkam w Krakowie - chcialbym uniknąć sytuacji w której będę się bał przejechać przez tory tramwajowe - zależy mi na dobrym stosunku ceny do jakości - jeśli to ma być szosa to pewnie z grubszymi oponami? - jeśli gravel to dwie zębatki z przodu - może być przed internet, ale zależy mi na dobrej jakości i obsłudze klienta - jest to dla mnie bardzo ważne kryterium, które sprawia, że mógłbym zapłacić więcej niż 15k, ale trochę mi się nie podoba, że w niektórych gravelach większość sprzętu to grx rx 810 i nagle hamulce z serii 400 albo zdecydowanie cięższy rower jak w przypadku treka (chociaż możliwe, że tego nie odczuje) Moją uwagę przykuł Canyon Grail CF SL 8. Mam mało miejsca, wiec nie mogę sobie pozwolić na 2 rowery. Zastanawiam się czy przy takiej przykładowej trasie będę mógł użyć typowej szosowki z grubszymi oponami? Mam 176cm, długość nogi 82-83cm. Dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...