Skocz do zawartości

Aquaman

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Aquaman

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Nie, aż tak nie tniemy kosztów 😄 Nie mam problemu z wydaniem i 150 jeśli mają być solidne. Założyłem, że akurat te dwa komplety są z podobnych materiałów a cytując jedną z dawnych reklam 'jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać'. Martwi mnie tylko to kombinowanie z mocowaniem, które opisałeś w ostatnim akapicie. Myślałem, że wszystkie potrzebne części będą w zestawie i to 5 minut roboty.
  2. Cześć, Właśnie zamówiłem swój pierwszy rower po dwudziestu latach i szukam porady dotyczącej błotników do niego. Rower ma opony 28' o szerokości 40c. Jeśli model też ma znaczenie to jest to Trek DS 2 gen4 XL (można go teraz wyłapać na fajnej promce). A teraz do sedna - jaką szerokość błotników dobrać? Zależy mi na tym by były możliwie najtańsze. Najbardziej skłaniam się ku tych: https://allegro.pl/oferta/blotniki-rowerowe-simpla-28-ubiquit-czarno-arbuzow-9957074724 Mają one szerokość wg opisu aukcji 46mm. Czy to będzie okej? Możecie podzielić się swoim doświadczeniem? Jeśli będą za wąskie to może te 55mm (jednak są dwukrotnie droższe więc wolałbym gdyby pasowały te wyżej): https://allegro.pl/oferta/sks-velo-55-cross-komplet-blotnikow-pelnych-26-29-11765069793 Może ktoś doradzić? A może znacie inny fajny model błotników, który byłby optymalny? Nie będę ich ściągał, chcę je mieć na stałe jeśli to istotne.
  3. Sobek, to atut czy wada? Najbardziej w tym rowerze przekonuje mnie obniżka ceny 😉
  4. Znalazłem jeszcze taki: https://pmbike.pl/product-pol-23830-Trek-Dual-Sport-2-Gen-4-2023-35.html?selected_size=35&gclid=EAIaIQobChMIyPO0q9DNgAMVTQuiAx3_BwKhEAQYASABEgJG4fD_BwE
  5. A te modele: https://allegro.pl/oferta/crossway-15-d-58cm-xl-glossy-black-matt-silver-2-13182851505 https://allegro.pl/oferta/rower-m-bike-crs-10-v-l-55cm-28-2022-14080691967 https://allegro.pl/oferta/rower-typu-urban-bbf-urban-2-0-13399721736 https://allegro.pl/oferta/rower-kross-evado-5-0-pp-czarny-polysk-xl-23-13983240572 https://allegro.pl/oferta/rower-tabou-flow-3-0-28-23-black-lime-12974216967 Któryś wart rozpatrzenia?
  6. A to nie są różne modele/z różnych lat? Mało prawdopodobne jest, że napisali o 1biegu z przodu, a są 3. Może ten sam model ma różne wersje albo są z różnych lat? nie chce przekombinować i wziąć sobie za mały rower. Z jednej strony 23" są na 190-200cm więc te pół cala nie powinno być dużo mniejsze. Z drugiej strony na stronie sklepu jest podane, że pasuje na 177-187cm więc wierzę, że wiedzą co sprzedają. Trudna decyzja.
  7. Pismatol - faktycznie rower super i świetna cena ale obawiam się, że będzie dla mnie za mały. Jest max do 187cm więc odpada. Mike - dzięki za podzielenie się doświadczeniem. Będę zwracał na to uwagę i popatrzę na unibike.
  8. Hej Mike, dziękuję za tak wyczerpującą odpowiedź. Jako laikowi trochę ciężko mi to zrozumieć. Naprawdę solidne koła>osprzęt? Lepiej wziąć jakiegoś unibike czy northtec z tourneyami niż Indianę z alivio? Podkreślam, nie pytam dlatego, że jestem złośliwy czy podważam Twoja wiedzę ale czuję się trochę tak jakbyś mi napisał, ze w samochodzie nie liczy się silnik, ważniejsze są dobre koła i felgi. Wiem, że porównanie nie jest precyzyjne bo w samochodzie nie jest istotna waga ale zakładałem, że te 115kg utrzyma każdy duży rower (23"). Możesz się do tego odnieść i ewentualnie wyprowadzić mnie z błędu? Moja perspektywa - jak kupię rower to pewnie będę go miał 10-15-20 lat. Nie jestem hardkorowym kolarzem, chcę mieć lekką i przyjemną jazdę nastawioną na rekreację. Na pierwszą myśl - im lepszy osprzęt wezme teraz tym lepszy będzie za 5 czy 10lat. No i kolejna kwestia - gdyby z kołami faktycznie było coś nie tak to będę w stanie je wymienić. Indiana daje dożywotnią gwarancję na ramę, a podzespoły pozostaną niezłe.
  9. Cześć, Coraz więcej znajomych kupuje sobie rowery i wybiera się na wycieczki i zachęcony przez nich postanowiłem także zakupić swój pierwszy jednoślad od czasów komunii. Poczytałem poradniki i fora i najbardziej przekonuje mnie model crossowy ze względu na swoją specyfikację. Będę jeździł ok 80% po mieście (asfalt, kostka) I 20% trasy leśne. Trekking raczej odpada bo nie potrzebuję tych wszystkich bagażników, toreb, itp. Na moje potrzeby wystarczy niewielki plecak dlatego cross powinien być optymalny. Jeśli jestem w błędzie to wyprowadźcie mnie z niego, proszę. No więc cross. Jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o wszystkie podzespoły, poczytałem trochę na forach ale potrzebuję porady od bardziej doświadczonych użytkowników. Aha, mam 190cm i ok 115kg wagi (biorę się za siebie i zamierzam wrócić do swojej optymalnej ok. 90kg - od pandemii spasłem się jak polityk). Celuję w rozmiar ramy 23". Jeśli chodzi o aspekty wizualne i same części to najbardziej przemawia do mnie ten model: https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-cross/rower-crossowy-indiana-x-cross-4-0-m23-meski-czarno-szary#topVariants Podoba mi się wizualnie, ma też fajne podzespoły (tylna przerzutka alivio, z przodu tourney, hamulce tarczowe hydrauliczne). Wielkim plusem jest też cena - obecnie ok 1700zł. Czy znajdę coś wartego rozważenia w podobnej cenie? I od razu drugie pytanie. Jest też wyższy model tego Indiany - 5.0. Tutaj już jednak mamy znacznie większą cenę - ok. 2400zł. Za to dochodzą nieco lepsze podzespoły (m.in. z przodu zamiast tourney mamy altusa, lepsze manetki, korbę, itp.). Czy jako amator odczuję dużą różnice jeśli chodzi o komfort jazdy? https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-cross/rower-crossowy-indiana-x-cross-5-0-m23-meski-czarno-szaro-brazowy Z roweru bede korzystał typowo rekreacyjnie. W tygodniu podjechać do sklepu, na siłownię czy basen, a w weekendy jakąś dłuższa trasa ze znajomymi (mieszana asfalt/las). Doradźcie mi coś proszę bo nie chcę się rozczarować już na starcie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...